sobota, 6 maja 2017

Top 10 piosenek Marca i Kwietnia 2017 ♥

♥♥♥
Hej.
Jak zdążyliście zauważyć mamy już maj, czyli jeden z moich ulubionych miesięcy w całym roku z tego względu, że zawsze (praktycznie co roku) dzieje się coś ciekawego. :). Marzec i kwiecień minęły mi bardzo, ale to bardzo szybko - sama nawet nie wiem kiedy.
W wolnej chwili, przejrzałam swoją playlistę z piosenkami na Spotify i próbowałam sobie przypomnieć co przez ostatnie dwa miesiące słuchałam i co stało się moim "uzależnieniem" Po wnikliwym przeglądzie zobaczyłam, że pojawiło się u mnie dużo różnorodności - troche spokojnej, rozluźniającej muzyki, ale też bardzo rytmicznej,energicznej, która potrafiła wywlec mnie z łóżka o 6:30 i dodać mi Power'a w drodze do szkoły.
Zapraszam ♥



Ariana Grande - Everyday ft. Future




Tori Kelly - Hollow ft. Big Sean




Demi Lovato - No promises ft. Cheat Codes




Selena Gomez - It ain't me




Karol Sevilla - La vida es un sueno 




Soy Luna - Valiente 




Joey Montana - Picky 




Miley Cyrus - Do My Thang




Miley Cyrus - Dream




Jennette McCurdy - Better

I to na tyle :)
Liczę na to, że pochwalicie mi się w komentarzach jakie były/są wasze ulubione piosenki w marcu i kwietniu. :) Może któraś z waszych piosenek mi się spodoba ♥
Chciałabym za jakiś czas zrobić Q&A tutaj, więc jeśli macie jakiekolwiek pytania to piszcie tutaj w komentarzach :)
 Daria ♥

1 komentarz:

  1. Szczerze mówiąc cięzko mi złozyć zestawienie za kwiecień, bo wiele piosenek słyszałam i cięzko się zdecydować (w moim przypadku) na top 5 :) Ale niedługo złożę taki post. :)
    Z Twojego zestawienia sporo znam, a Soy Luna - pomimo tego, że wiek trochę wyższy niż przeciętny widz tego serialu to bardzo lubię, zwłaszcza pierwsza propozycja skrada moje serce. Bardzo uczuciowa piosenka. :)

    OdpowiedzUsuń