piątek, 10 marca 2017

#OldSchool: Disney - Moje ulubione piosenki #1

Na pewno znacie Disney - Myślę,  że tak z 90% z Was ;) Każdy z nas przyglądał się temu jak z miesiecy/roku na rok zmieniał sie "wizerunek" Disney'a, , jego aktorzy i aktorki,filmów i seriali, a przede wszystkim piosenki.  Sami przyznajcie,  że różnica między Hannah Montaną z 2006 roku, a Soy Luną z 2016 jest spora;)

Dzisiaj postanowiłam powrócić do czasów mojego nie dalekiego (a może dalekiego?  :) )dzieciństwa.  W zasadzie można powiedzieć,  że mimo wieku,  w którym jestem - 14 lat *jeszcze* moje dzieciństwo trwa,  natomiast chcialabym sie dzisiaj skupic - jak i w nastepnych częściach tej #OldSchool serii , ktorą od dnia dzisiejszego rozpoczynam - moje dzieciństwo w przedziale 6-12 lat.
W tym poście chcialabym zaprezentować pierwsza część piosenek,  które słuchalam kiedyś i mają dla mnie wartość sentymentalną. Jestem osobą,  która (stety,  bądź niestety)  lubi wracać do przeszłości.  Wszelkie wydarzenia mam powiązane m.in.  z piosenkami.
 Znalazlam porządną chwilę na to,  aby przypomnieć sobie wszystko,  co znajdowało się na mojej muzycznej playliście kilka lat temu. Przy nie których utworach mialam łzy w oczach - same z siebie napłynęły. Bez dłuższego owijania w bawełnę zapraszam Was na moje wspomnienia.  ♥

1. Corbin Bleu - Push it to the limit 

2. Miley Cyrus - Fly on the wall 

3. High School Musical 2 - Fabulous 

4. High School Musical 3 - Right Here Right Now 

5. Jonas Brothers - Poor Unfortunate Souls 

6. Jonas Brothers - Play my music

7. Jonas Brothers - Paranoid 

8. Hannah Montana - Let's get crazy 

9. H2o wystarczy kropla - Come Back To You 

10. H2o wystarczy kropla - I'm
The kinda girl 

To na dzisiaj tyle.  
Za jakiś czas przedstawię Wam wiecej,  gdyż....  Stwierdziłam,  że stworzę taką małą serie na blogu,  gdzie razem z Wami będę wspominać czasy naszego "dzieciństwa". Nie beda tylko piosenki,  ale seriale, filmy jak i osoby z Disney'a,  ale tez Nickelodeon;) 

Liczę  na to,  ze w komentarzu pochwalicie sie swoimi piosenkami i swoim dzieciństwem;) 

Pa pa
Daria  ♥



13 komentarzy:

  1. Jejku stary Disney to dopiero było coś, a piosenki, które wybrałaś do tej pory są dla mnie hitami i uwielbiam ich słuchać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Stary Disney był naprawdę dobry, zarówno piosenki jak i produkcje. Teraz to wielki chłam. Większość piosenek kojarzę i lubię. Jednak moimi fav to oczywiście piosenki z HSM i niektóre z Hanny Montany oraz wszystkie z Camp Rock'a. Ah, te dobre stare czasy! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. śpiewałam je jako nastolatka :D obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Dziękuje za obserwacje i również pozdrawiam ♥

      Usuń
  4. Ja wolę te stare Disneyowskie piosenki z filmów animowanych. 'Duch żyje w nas' i tym podobne. ;)
    'High school musical' i jemu podobne to raczej nigdy nie był mój gust. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej ale mi się miło zrobiło.. przywróciłaś mi mase wspomnień.. High School Musical to dopiero był film :D dodałabym tu jeszcze Camp Rock, który tez był dużym hitem :D Jonasi, Hannah Montana czy H2o wystarczy kropla to były moje ulubione bajki w tamtych czasach.. mimo, ze mamm 22 lata czasem chętnie usiadłabym przed tv i obejrzała te stare programy Disneya.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że mogłam Ci przywrócić wspomnienia ♥
      Pamiętam jak bardzo się cieszyłam, kiedy dostałam obie części Camp Rock na płycie. Ogladałam je przez cały dzień ♥
      Wiek nie ma znaczenia. Śmiało usiądź i pooglądaj ♥

      Usuń
  6. Oj przyznam szczerze ze lubialam wszystkie piosenki z HSM :)

    OdpowiedzUsuń
  7. znam te wszystkie piosenki oprocz drugiej, nie kojarze. oczywiscie znam montane hehe, sie kiedys ogladalo, ale piosenki nie kojarze.
    mam cale h2o , czasem lubie sobie poogladac jak mam chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie jestem jedyna ♥
      Tez lubię sobię pooglądać np. H2o ♥

      Usuń