sobota, 4 marca 2017

Moje Top 10 piosenek ze Stycznia i Lutego 2017 ♡♥


Hej
Jak widzicie znowu mnie nie bylo.
Potrzebowałam przerwy w pisaniu , aby móc odetchnąć, przemyśleć o czym chcę pisać i na nowo nazbierać inspiracji. Kazdy z nas potrzebuje takiego "oderwania sie od czegoś", aby zebrac na nowo sily i zaskoczyć Was czymś pozytywnym;) A pisanie z przymusu jest moim zdaniem bez sensu,  bo czujemy wtedy wewnętrzne "coś" ktore mówi nam , ze to musimy zrobić bez względu na to czy mamy ochotę czy nie.  Jesli chodzi o częstotliwość postow to postaram sie je dodawac w miare systematycznie,  wiec trzymajcie za mnie kciuki;)
Nawet nie wiecie jak mi brakowalo pisania;)
***********
(Po bardzo dlugim wstepie :D) Dzisiaj mam dla Was muzycznych ulubieńców stycznia i lutego.
Nie wiem jak Wam,  ale te dwa miesiace minely dla mnie mega szybko - przerwa świąteczna,  ferie.;)i

Pokaze Wam Top 10 piosenek ,ktore odkryłam w ciagu tych zimowych miesięcy. Znalazłam kilka nowych, a zarazem świetnych piosenek+ powróciłam do sentymentalnych ktore slucham co jakis czas ;)

Jesli sluchaliscie jakieś piosenki lub poprostu ją znacie to napiszcie w komentarzu + podajcie mi swoich  ulubieńców - może sama cos odkryje;)

1.The vamps - Wake up


2.The Vamps - Stolen Moments

3. Selena Gomez - The Heart wants what it wants

4. Olivia Holt - History

5.Hailee Steinfeld - Love myself

6.Hailee Steinfeld - Rock Bottom
7. Twenty One Pilots - Heathens

8.Selena Gomez - It Ain't me

9.The Vamps - Be with You

10. Zendaya - Butterflies


+ jedna piosenka jako;BONUS - uzależniłam sie nią znowu dzięki Gabrysi,  ktorą serdecznie pozdrawiam  ♥


To na tyle;)
Liczę  na to,  ze wy rowniez pochwalicie sie w komentarzu swoimi muzycznymi ulubieńcami  ♡♥  + opowiecie co tam u was  ♥
Do nastepnego razu;)
Daria  ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz