poniedziałek, 27 marca 2017

Moja historia bycia Kwiatonator ♥ - Specjalna okazja ❤


Hej :)
Wiecie, że ostatnimi czasy wzięło mnie na wspomnienia - co zresztą możecie zobaczyć po moim ostatnim wpisie :)
Stwierdziłam, że dzisiaj przedstawię Wam w jaki sposób i kiedy stałam się... Kwiatonator ♥
Wiem, że są osoby, które kogoś nie lubią/nienawidzą lub wręcz przeciwnie kochają kogoś (np. Justina Biebera, Miley Cyrus itd.) , wręcz ubóstwiają - rozumiem to w 100%, dlatego nie chciałabym, aby pod tym postem znalazły się jakieś głupie, nie wiadomo skąd wzięte komentarze. Jeśli kogoś nie lubicie i macie zamiar hejtować to po prostu nie wypowiadajcie się. :) Rozumiem, że bedziecie chcieli się wypowiedzieć na temat tego co tutaj napiszę, ale... Pamiętajcie o rozsądku ♥
Ten post powstaje z tego względu, gdyż gdyby nie Dawid i kilka innych osób, o których kiedyś Wam wspomnę - nie byłoby mnie tutaj. Nie siedziałabym i pisała dla Was tego setnego jednego z wyjątkowych dla mnie postów, nie tworzyłabym tego miejsca przez trzy lata, nie nauczyłabym się wielu rzeczy. Dlatego dzisiaj chciałabym Wam przedstawić moją historię bycia Kwiatonator - Czyli jak odkryłam Dawida, co w nim cenie, co we mnie zmienił, a przede wszystkim dlaczego go uwielbiam i dlaczego założyłam dzieki niemu bloga :)
Zapraszam Was serdecznie do czytania ♥



Pierwszy raz usłyszałam o Dawidzie cztery lata temu (tyle ile prowadzę tego bloga) między wrześniem, a październikiem, dzięki piosence: "Biegnijmy" lecącej na Esce. Pamiętam, że bardzo mi się spodobala. Całymi dniami ją nucilam, włączałam ją na każdym kroku ;). Z biegiem czasu pomyślałam: "Muszę go poznać <3 " "Kim on jest?". Wpisałam jego imie i nazwisko na YouTube i odkryłam, że nagrał również drugą piosenkę pt: "Na zawsze".



Obie piosenki stały sie moim uzależnieniem ❤. W tego samego dnia odkryłam, że posiada swój własny kanał na YouTube KLIK , na który wstawia covery i luźniejsze filmy, a kilka dni później w ręce wpadł mi jego blog, który był dla mnie wzorem/podparciem na początku istnienia miejsca,w którym aktualnie się znajdujecie ;)
Z czasem coraz bardziej zaczęła interesować mnie jego osobą,twórczość.
Oglądałam relacje z koncertów, z niecierpliwością oczekiwałam na nowe wpisy i filmiki...
Żyłam wszystkim, co u niego się działo :)

Wraz z rozwojem jego kariery powstała wspierająca go grupa fanów czyli Kwiatonator, do której należę do dziś. <3 Jednak znaleźli sie tacy, którym twórczość Dawida przeszkadzała, nie podobało im się to jak śpiewa, jak się ubiera... Przyczepiali sie do wszystkiego.
Kwiatonators zaczeli bronić swojego idola. A co Dawid myślał o hejterach?  Przestał się nimi przejmować.:)


Na obecną chwilę Dawid wydał cztery albumy:


  • 9893 (13 listopada 2013r)


źródło: empik
  • 9893 Akustycznie (28 maja 2014r)
źródło: empik
  • Pop & Roll (19 listopada 2014r)
źródło: empik
  • Element Trzeci (2 grudnia 2015r)
źródło: My music shop

  • Countdown (16 grudnia 2016r)

Podsumując.
Jestem dumna z tego jak daleko doszedł mój idol. Kocham go za to, że mimo rozpoznawalności, sława nie zmieniła go na gorsze. Kocha swoich fanów, gdzie sam podkreśla, że gdyby nie my to nie byłoby go tutaj, nie rozwinąłby skrzydeł, nie zaszedłby tak daleko <3. W kazdy możliwy sposób dziekuje nam za okazywane wsparcie, miłość, śpiewanie z nim na koncercie, spotkania. Pokazuje, że nas kocha i to co tworzy nie jest sztuczne, lecz prawdziwe. 

 Dawid jest jedną z ważnych dla mnie osób, dzieki którym założyłam bloga. Kiedy nie wiedziałam o czym napisać na blogu albo było mi smutno wchodziłam na jego bloga,aska, czytałam jego wpisy... Od razu czułam się lepiej :)

Dzisiaj jest jeden z ważnych dni ( jeżeli chodzi o bloga), gdyż czytacie setny wpis.
Można powiedzieć, że to nic specjalnego, ale dla mnie osoby tworzącej to wszystko od blisko czterech lat jest jednym z waznych dni w blogowaniu :) Z tego miejsca chcialabym Wam serdecznie podziekować . Za kazdy komentarz, obserwowanie, wyświetlenie... Po prostu za wszystko <3 Nie umiem opisać tego jak się teraz czuję ♥

To na tyle :)
Za niedlugo opowiem Wam o kolejnym/kolejnej osobie.

Do zobaczenia nie długo :)
Daria♥

PS. W komentarzach napiszcie mi czy znacie Dawida i opowiedzcie mi o waszych idolach ♥

Stronka na FB
Instagram
Twitter
Snapchat: daria3451





6 komentarzy:

  1. widzę, że mamy wspólnego idola, Dawid jest moim jedynym i zajmuje całe moje serce:)
    http://klamaolda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To piękne, że Twój idol motywuje Cię do prowadzenia bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście nie lubię Dawida Kwiatkowskiego, za Miley nie przepadam. Za Bieberem też nie "sikam", ale przyznam, że lubię jego niektóre piosenki :) Jednak uważam, że każdy musi mieć jakiegoś idola i nie powinno się go za to gnoić. :) I to fajnie, że motywuje Cię ten idol właśnie, żeby prowadzić tak ślicznego bloga :)
    Wpadnij do mnie: www.magkaf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawid to prywatnie podobno mega fajny gość! Widziałam kilka wywiadów z nim i fajny chłopak z niego. Nie słucham jego muzyki ale doceniam jego talent.

    OdpowiedzUsuń