niedziela, 11 grudnia 2016

Przegląd mojego Instagrama ❤


Hej ❤
Co tam u Was? Mam wielką nadzieję,że dobrze :)
Dzisiaj zajrzymy do mojego Instagrama - daria3451.
Już jakiś czas temu wspominałam Wam o moim Instagramie, ale nigdy jakoś szczególnie się o nim nie wypowiadałam. Tak wiec opowiem Wam krótko o nim, co zamieszczam i opowiem, czym dla mnie jest portal społecznościowy :)

Każdy z nas już wie, czym jest Instagram. Dla tych co nie wiedzą Klik.
Tak jak wspominałam wcześniej, moja nazwa na Instagramie to daria3451. Jeśli macie problem z wyszukaniem mnie, to po prawej stronie bloga jest znaczek aparatu i po kliknięciu bez problemu przejdziecie na mój profil :)

Czym dla mnie jest Instagram?

Instagram jest dla mnie miejscem, w którym kolekcjonuję,zbieram ważne zdjęcia,filmiki. Z jednej strony możecie powiedzieć,że mam Facebooka. Jednak rzadko kiedy wstawiam tam jakieś zdjęcia - czasami wstawie, ale jakos tak na razie nie czuje potrzeby zbierania 200 like'ów pod zdjeciem.

Czasami jak nie chce mi sie wejść na Tumblera to wyszukuje tutaj inspiracje typu:  w co mogłabym się ubrać,zjeść itd. Tak wiec, Instagram nie służy tylko do wstawiania zdjec :)
Teraz chciałabym pokazać moje wszystkie zdjęcia, które dotychczas wstawiłam. ❤


A tutaj dodam Wam filmik,ktory dodalam juz na instagrama ;)

video
A czym dla Was jest Instagram?
Piszcïe śmiało w komentarzach:)
Zapraszam Was na mojego snapa, gdzie poznacie troche moje życie poza blogiem 😂❤ - daria3451

Daria❤

4 komentarze:

  1. Dla mnie instagram to również miejsce, gdzie coś kolekcjonuję, miejsce gdzie mogę sobie kiedyś wejść i przypomnieć jak to było, gdzie byłam itp :) Bardzo ładne zdjęcia dodajesz oraz je robisz! :D Serdecznie pozdrawiam i życzę ZDROWYCH I WESOŁYCH ŚWIĄT! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. super, ja w tym roku za dużo zdjęć nie wstawiałam, może w przyszłym będzie więcej :)

    https://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w ubiegłym roku niewiele wstawiałam na swojego instagrama, ale i tak zapraszam: @cutiexari

    OdpowiedzUsuń