niedziela, 4 grudnia 2016

Kill em with kindness ❤

Hej :)
W ostatnim czasie troszeczkę opuściłam bloga. Spowodowane to było sporą ilością nauki, szkoła...
Ale nie chcę Was zanudzać, bo nie chce, aby udzielił Wam się negatywny nastrój, czego bym nie chciała.
Od czwartku jestem chora. Niestety w tygodniu, gdzie zaczyna sie najwiecej prob i takiego poprawiania ocen, Daria musiala sie rozchorowac :( Ale choroba nie wybiera, a mi pozostaje siedzenie w domu +wizyta u lekarza i kurowanie się, ale dla Was - moich ukochanych czytelników zebrałam siły i postanowiłam opublikować dla Was posta z inspiracjami.:)  Poszperałam trochę po Tumblerze i Pintereście, i znalazłam mnóstwo prześlicznych obrazków. Naprawdę, za każdym razem, gdy wchodzę na przykład na Pinteresta, to wyświetla mi się mnóstwo fotografii, cytatów, że aż szkoda przejść obok nich obojętnie :)
Zapraszam do oglądania ❤




Mam wielką nadzieję,że wybaczycie mi tą małą nieobecność :)
Teraz posty będą pojawiać regularnie i postaram sie nadrobić calą swoją nieobecność tutaj :)
Chcialabym Was zaprosić na mojego Snapchata i Instagrama pod nazwą: daria3451.
Na Snapie zobaczycie mnie na codzień i co u mnie słychać :)

xoxo
Daria❤

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz