środa, 21 grudnia 2016

ChristmasWeek With Aria 2016 ❤ Day 1-2-3 -> Co tam u mnie? / Ostatnie dni w szkole/ nauka


Hej ❤
Dzisiaj zaczynam kolejny świateczny tydzień, tym razem z Arią ❤.
I tak jak rok temu bede przez caly świateczny tydzień, codziennie dodawać posty. Co do postow - bedą pojawiać sie poźnym popołudniem  abym miala czas na przygotowanie wszystkiego, co jest mi potrzebne ;)
Mam nadzieje, ze tak jak w tamtym roku, tegoroczna świąteczna seria również Wam sie spodoba :)
Dzisiaj tak jeszcze Lifestylowo, bo opowiem Wam troche, co tam u mnie sie ostatnio dzialo i co sie aktualnie dzieje, bo troche sie sporo rzeczy i chcialabym Wam o nich opowiedzieć.
Zapraszam ❤



Od półtora tygodnia siedze tylko i sie ucze, co mozecie wydziec na moim snapie (nazwa: daria3451). Ale dzieki mojemu "klęczeniu " nad nauką zdobywam pozytywne dla mnie oceny.
A wiecie jak to teraz jest - tuż przed świąteczną przerwą - stres spowodowany poprawianiem/pisaniem sprawdzianow i kartkówek na jak najlepszą ocenę. Tylko problem bywa czasami taki ( i tak jest w moim przypadku), że jest tyle nauki, że ucze sie wszystkiego na raz. Uczę się roli na jaselka próbując zapamiętać definicje na biologie, albo odrabiam matematyke i jednocześnie powtarzam pytania na kartkowke z niemieckiego. Ah.... Szkoda gadać :(

W piatek 16 grudnia bylam z moją klasą na lodowisku - Łódzki MOSiR.
Jesli pamietacie, rok temu tez byłam na lodowisku i nie uwierzycie, byliśmy w tym samym miejscu. Powiem Wam,że troche sie balam, bo nie wiedziałam, czy po rocznej przerwie bede potrafila na nich jeździć na łyżwach.. ;) I się okazało ze nie zapomnialam :D Na początku było troche trudno, gdyż  lód był "świeży" i omało bym sie upadła,ale po trzech okrążeniach bylo dobrze, a nawet bardzo dobrze ;). Ogolnie bylo mega zabawnie ;). Niektóre z moich koleżanek (wśrod nich byla przyjaciółka) nie pewnie czuły sie na lodzie, wiec razem z przyjaciolką Gabi zapronowałyśmy pomoc i... Złapałysmy sie pod rękę i jechalysmy razem, tworząc taki mur na lodzie:D Nie wiem, czy wiecie o co chodzi ;) Inni się śmiali, ale dzieki temu, dziewczyny nie musialy jeździć przy ścianie i się jej lapać, aby nie upaść. Krótko mówiąc czuły sie swobodnie  ;)
Na snapie zrobiłam mała relacje z tej " wycieczki" , ale niestety nie wyslały się :(

Ostatnie 3 tygodnie są dla mnie przygotowaniami do Jasełek. Na Snapchacie dosc często wysylam snapy z prób. Przedwczoraj byla pierwsza próba z kostiumami. :o
Trzymajcie za mnie kciuki, a wy wchodzcie na snapa, bo postaram sie pokazac ostatnie kulisy przedstawienia ;) A dla tych co nie mają snapa, jeszcze w tym tygodniu postaram sie zrobić posta ze zdjeciami. Mam nadzirje,ze jakies pojedyncze mi sie uda zrobić :) Trzymajcie kciuki ❤


A za 3 dni.... Świeta!
Naprawdę nie moge uwierzyć w to,ze już jest prawie koniec roku. Pamietam, jak rok temu szykowalam dla Was posty
Ze świątecznego tygodnia,jak zaczal sie 2016 rok.... A teraz sie kończy. :(

Opowiedzcie mi w komentarzach, czy wyczekujecie świat, czy cieszycie sie z tego,ze kończy sie rok 2016 i jak tam u Was szkola przed świateczną przerwą. ;)
Piszcie śmiało w komentarzach, a ja z milą checią je poczytam i odpowiem na nie ❤

Daria ❤

2 komentarze:

  1. Ostatni dzień szkoły w tym roku <3
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia mogły by być lepsze, ale i tak super:)

    OdpowiedzUsuń