wtorek, 8 listopada 2016

"Drive my heart into the light " ❤❤

Hej.
Jak sie macie?
U mnie, szkola...,szkola... I jeszcze raz szkoła. :( Niestety to są uroki 2klasy gimnazjum .
W ostatnim czasie duzo czasu poświęcałam nauce i powiem Wam,że trafilo mi sie kilka naprawde dobrych ocen np. 4 odpowiedzi ustnej z biologi, 5 za aktywność z techniki (normalnie dostalabym +, ale mowilam sensowne rzeczy :) ), 3 z dwoch kartkowek z matematyki i kilka innych. Natomiast trafiły mi sie tez cztery oceny, z ktorych nie jestem zadowolona, wiec w przyszlym tygodniu je poprawiam. ;)

Wczoraj bralam udzial w apelu szkolnym z okazji święta Niepodległości + dnia Nauczyciela, gdyż nasza sala gimnastyczna, była remontowana, więc mielismy male opóźnienia :) Ale polaczyli to w jeden, dluzszy apel i wyszlo powiem Wam dobrze ;)
Wracając do mojego udzialu - śpiewalam w chórze razem z dziewczynami z klasy -> Angelika,Malwina (zdjecia), Lidka,Agata i Julka.
Naprawdę dobrze nam poszlo ❤ i jestem szczesliwa,że razem wzielysmy udział w apelu ❤


Powiem Wam,że nie mogę sie doczekac świąt Bożego Narodzenia. Nie wiem jak u Was, ale u mnie powoli na sklepowych wystawach widać świąteczne ozdoby. Ja kocham czas koniec listopada - początek grudnia, wprowadzana jest świąteczna atmosfera, szykujemy i kupujemy ozdoby,prezenty. ❤
Mam w tym roku ambitne plany zwiazane ze światecznymi postami na bloga, ale wiecie, na razie nic nie bede zdradzać  ;)

I to chyba na tyle ;)
W ten weekend postaram sie zaopatrzyć Was w coś do czytania - Ulubieńcy Miesiaca. :) Tak więc czekajcie. :)

Papa
Daria
Ps. Chcialabym Was zaprosić na mojego instagrama KLIK, gdyż w ostatnim czasie wiecej na niego wstawiam :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz