poniedziałek, 24 października 2016

Tag: 11 pytań o szkole ♥


Hej :)
Jak sami widzicie mamy drugi miesiąc szkoły - Październik. Nie wiem, czy zdajecie sobie sprawę, ale za równe dwa miesiące będziemy mieć Wiligię. ♥ Pamiętam jak dopiero co zaczynał się 2016 rok, a teraz jesteśmy przy jego końcówce.
Ale przechodząc do rzeczy, dzisiaj przygotowałam dla Was Tag: 15 pytań o szkole. Myślę, że są to podstawowe pytania o szkole, jakie byście mogli mi zadać :)
Nie wiem jak wy, ale ja lubię robić Tagi, bo przez nie, trochę więcej się o mnie dowiadujecie :)
Tak więc zapraszam :)


1. O której wstajesz do szkoły???
Ogólnie budzik mam ustawiony na 6:15, a wstaję 6:20. 
2. Ulubiony nauczyciel??
Bardzo lubię panią od biologii i techniki, bo po pierwsze bardzo fajnie opowiadają, a po drugie ciekawie prowadzą lekcje :)
3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?
W tym roku dobrze mi idzie z biologi i z techniki. Na biologi mam budowę ciała (układ np. pokarmowy), a na technice mamy o żywności, o zdrowym odżywianiu, czyli to co mnie interesuje :)
4. Plecak czy torba ??
Na codzień do szkoły zdecydowanie plecak.
Miałam styczność nosić torbę w pierwszej klasie gimnazjum i powiem wam, że to były najgorze 4 miesiące w moim życiu. Nie dość, że torba była ciężka, to ramie mnie bolało i na dodatek nie wszystko mi się mieściło. Wiec zdecydowanie wole plecak, a na dni kiedy mam np. 3 lekcje =klasową wycieczkę to biorę plecak albo torebke (zależy co mam pod ręką)
5. Czy malujesz się do szkoły?
Nie, nie maluję się do szkoły :)

6. Jak zazwyczaj jesteś ubrana w szkole ?
Jak najwygodniej :). Najczęściej są to jeansy, wygodny t-shirt i bluza, albo bluza z kapturem. Ale to naprawdę zależy od decyzji jaką podejmę rano :)

7. Czy jesz w szkole drugie śniadanie ?
Tak, jem drugie śniadanie do szkoły. Ja bez drugiego do szkoły nie wychodzę :)

8. Przedmiot z którego jesteś słaba?
Matma, chemia i troche fizyka. (PS. w tym roku słabo mi idzie z chemią :( )

9. Czym jeździsz do szkoły?
Niczym nie dojeżdżam. W sumie mogłabym dojeżdżać do szkoły autobusem, ale wole iść na pieszo bo mam 10-15 minut drogi 

10. Zmieniasz buty w szkole?
Tak.

11. Czy lubisz ćwiczyć na w-fie ?
Trochętak, trochę nie. W sumie to zależy co robimy. Bo jak robimy lekkoatletykę to nie bardzo, jednak gdy gramy np. w siatkówkę to nie mam z tym przedmiotem żadnych problemów :)



Mam nadzieję, że post wam się spodobał.
Jak macie do mnie jakiekolwiek pytania lub chcecie mi o czymś ciekawym opowiedzieć to piszcie w komentarzu lub na mojej stronce na FB :) KLIK
Do zobaczenia :)

Daria ♥




2 komentarze:

  1. Hej! Z tego co wiem, jesteś z Pabianic i tak się zastanawiam czy nie mogłybyśmy umówić się kiedyś na wzajemną sesję :) Pozdrawiam cieplutko

    yulstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z miłą chęcią 👌;)
      Dziekuje za komentarz ❤👌

      Usuń