wtorek, 18 października 2016

Autumn inspirations 2016❤🍁

No hej ;)
Witam Was po krótkiej przerwie :)
Z moich poprzednich przerw w pisaniu domyslacie się czemu mnie nie było. Chodziło o brak dostępu do Internetu :( Ale teraz sytuacja wraca do normy, a ja z nowymi pomysłami na posty :)
Opowiedzcie w komentarzach jak Wam idzie nowy rok szkolny? Jestem bardzo ciekawa, choć zakładam że dobrze ;) Pamiętajcie ja za Was trzymam kciuki :*
Ja na razie nie narzekam, choć w tym roku trochę słabiej mi idzie z chemią, ale staram się że wszystkich sił o dobrą ocenę ;)

❤❤❤
Za oknem mamy już niestety szarą i ponurą jesień. Nie wiem jak was, ale mnie ten fakt w żaden sposób nie cieszy więc postanowiłam,że za jak dawnych moich blogerowych czasów pokażę wam inspirujące mnie zdjęcia ~ jesienne, które w jakiś sposób trzymają mnie w przekonaniu, że wśród tych ciemnych i deszczowych dni, znajdą się też i piękne,słoneczne :)




















To na tyle dzisiaj :)
Pamiętajcie aby pochwalić mi się w komentarzach co tam u Was slychać i jak szkoła ❤
Papa
Daria ❤

3 komentarze:

  1. Cudowne inspiracje! Ja jestem chora, więc mała się u mnie dzieje.
    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj w klubie 👊❤
    Ja do końca tego tygodnia siedzę w domu i antybiotyk biore :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne inspiracje !!!!
    Kocham Halloween :D

    OdpowiedzUsuń