środa, 3 sierpnia 2016

Ulubieńcy miesięcy kwiecień-czerwiec 2016 ❤

Hej ;)
Wracam do Was po 2 miesięcznej przerwie. Wiem, to duża przerwa w pisaniu, jednak wiecie jak bywa w czerwcu -> poprawianie ocen na lepsze i staranie się o dostanie jak najlepszej oceny ;) Lipiec dałam sobie na odpoczynek, na przemyślenia na temat bloga i wracam z nowymi postami :)
Dzisiaj mam ulubieńców 3 miesięcy ->kwietnia, maja i czerwca. Zapraszam ❤




Moim ulubieńcem miesięcy maj-czerwiec są perfumy,które dostałam od przyjaciółki Natalii z okazji moich 14 urodzin. Świetnie pachną. Jeśli chodzi o ich trwałość to zapach utrzymuje się naprawdę dlugo. Ja mam buteleczkę o pojemności 90ml, ale są również w mniejszej wersji. ❤
Moim zdecydowanie ulubionym filmem był film z Miley Cyrus pt.:LOL z 2012 roku. Cóż ja mogę powiedzieć o tym filmie... Uwielbiam go !
Moim zdaniem, Miley pokazała tutaj,że jest świetną aktorką. Jest to taki film,który mogę oglądać 100 razy i nigdy mi się nie znudzi.
Naprawdę polecam Wam obejrzec ;)


Ksiazka, która spodobała mi się w czerwcu to książka Jostein Gaarder pt. Dziewczyna z Pomarańczami.  Na początku jak zaczęłam czytać trochę się gubiłam. Bo książka jest przedstawiona listem ojca do syna. I są momenty, gdzie ten syn mówi trochę o swoich przemyśleniach na temat tego co jest napisane w liście, a z drugiej strony mamy list, który mówi o spotkaniu z Dziewczyną. Jeśli chcecie wiedzieć coś więcej, to naprawdę polecam Wam przeczytać książkę. ;-)

A teraz czas na muzykę ;)
Tak więc to na tyle ;)
Ulubieńców lipca i sierpnia zrobię razem na początku września.
Dzięki za przeczytanie posta ;)
W komentarzu pochwalcie się swoimi ulubieńcami . :)
Papa
Aria ❤

5 komentarzy:

  1. Ojej Perfumy , których używałam w wieku 14 lat! ♥ Wspomnienia wracają haha :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Miło,że wróciły ci wspomnienia ❤👌

      Usuń