wtorek, 9 sierpnia 2016

Instagram, Wakacyjne dni, mini.plany na reszte tygodni ;)

No hej ;)
Dzisiaj nie mam zbytnio milego dnia, gdyż  zdarzylo sie u mnie coś niemiłego, w co nadal nie moge uwierzyć. Ale nie bede Wam turaj przekazywać negatywnej energii, bo tego bym nie chciala ;)

 Od dzisiaj zaczelam sie bardziej udzielać na instagramie, ktory zalozylam w grudniu -> dosłownie  dzien przed wigilią ;)
Nazywam sie tam daria3451.
 Bede tam wstawiać zdjecia na przykład bedac w podróży,  gdy znajde cos godnego pokazania Wam ;)  Wiec serdecznie Was tam zapraszam ;)

 Dwa dni temu mialam okazję spróbować kolejnego smaku lodu Kaktus. Tym razem jej smak przypominal mi troche smak Mango lub pomarańczy. I polewa byla dwa razy dłuższa niż normalnie ;) Ta wersja również mi zasmakowała
Cale Wakacje (odkąd tylko sie zaczęły)  raz lub dwa razy w tygodniu jadłam te lody. Uwielbiam je <3

Jak widzicie mamy 9 sierpnia. Tak wiec zaczelam sobie myslec o pewnej serii, ktorej rok temu nie.zrobilam z powodów technicznych,a mianowicie jest to seria Back 2 School 2016. 
Juz mam mnóstwo ambitnych pomysłów, ktore chcialabym zrealizować,  wiec juz niebawem pojawią sie pierwsze posty z owej serii ;)


Napiszcie mi jak spedziliście pierwszy miesiac wakacji i jak spędzicie sierpień. 
Xoxo
Daria <3

Zapraszam na moje portale społecznościowe :
No i na Fb.Tam rownież Was zapraszam.
Odnośnik do stronki znajduje się po prawej stronie bloga :)
Tam informuję Was o tym co porabiam i kiedy wejdzie ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz