piątek, 26 sierpnia 2016

Blogowa Lista Czytelnicza -> jakie blogi czytam? Cz1


Witajcie ;).
Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić trzy ciekawe blogi, które znajdują się na mojej Blogowej Liście Czytelniczej. Uważam, że są one godne polecenia no i oczywiście przeczytania :)
Jeśli chcecie je poznać to zapraszam :)

                 Ssarusska (Sara) 



Sara (ssarusska) jest pierwszą osobą,która pojawiła się na liście obserwowanych blogów. Ona była dla mnie motywacją do pisania ;) Od 2013 roku przeczytałam jej każdy post i z roku na rok uczyłam się właśnie od niej jak powinno wyglądać blogowanie :) Swojego bloga traktuje jak "pamiętnik ". Na jej blogu można zobaczyć stylizacje myślę że na każdą okazję, zdjęcia z wszelakich podróży np.Do Nowego jorku,przemyślenia na różne tematy i posty luźne typu lifestyle. Serdecznie zapraszam na jej bloga jak i kanał pod taką samą nazwą. <3
SSARUSSKA BLOG
Kanał na YouTube

              DAWID KWIATKOWSKI 

Jego chyba nie muszę przedstawiać :)
Dawid Kwiatkowski... Mój idol <3
Wiem,że są osoby które go nie lubią lub szczerze nie nawidzą, wiec nie chce aby pod tym postem zrobiło się forum hejterów Dawida. Opinie zostawcie dla siebie. :)
Blog Dawida był blogiem,który zachęcił mnie do stworzenia swojego :).
Kiedyś pisał częściej,  teraz pisze trochę rzadziej -wiadomo dlaczego :). Trasa... Album...spotkania z fanami.... Czas dla rodziny... Podróże....
Mi to jednak nie przeszkadza :)
On również pisze ogólnie. Mówi co się u niego aktualnie dzieje,pokazuje zdjęcia z fanami lub fankami, opowiadania o tym jak fajnie jest spotkać nas na żywo itd. :) Polecam Wam wejść na jego bloga i poznać go ;)
Blog Dawida

                      KORNELA

Na bloga pani Korneli wpadłam z 3-4dni temu, dzięki jej kanałowi o tej samej nazwie co blog. Aktualnie jest ciężarną mamą i oglądając jej filmiki na YouTube widzimy jak się.czuje i jak się miewa :)
Bardzo lubię oglądać jej filmiki, gdyż są lekkie w oglądaniu, ma miły głos,  co sprawia,że chce się oglądać więcej filmików z jej udziałem :)
Co do bloga podobają mi się zdjęcia bardzo dobrej jakości,które wstawia w swoich postach. :) Porusza ciekawe, kobiece tematy np. Dotyczące paznokci m.in hybrydowych. :)
Serdecznie zapraszam Was na jej kanał i bloga :)
KORNELA blog
KORNELA YouTube

Tak więc to na tyle z dzisiejszego posta.
Mam nadzieję, że wam się podobało.
W komentarzu napiszcie mi swoich ulubionych blogerów/blogerki,które lubicie czytać :)
Papa
Daria <3

2 komentarze:

  1. Super że zrobiłaś taki post :) podoba mi się on ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi,że ci się spodobał post :)

      Usuń