niedziela, 28 sierpnia 2016

Back To School '16-17 - Haul: Przybory szkolne

Hej :)
Witajcie w poście z serii Back To School. :)
Dzisiaj mam dla Was Haul z przyborami do szkoły. Jak wiadomo do początku roku szkolnego jest bliżej niż dalej, tak więc postanowiłam się udać na zakupy. Wszystkie rzeczy, które tutaj zobaczycie - kolekcjonowałam całe wakacje, a nie które zostały mi z zeszłego roku w stanie nienaruszonym :)
Pokażę Wam dzisiaj wszystkie moje długopisy,ołówki,zeszyty itd. Dodam jeszcze,że w tym roku idę do drugiej klasy gimnazjum. Jeśli jesteście zainteresowani co kupiłam to zapraszam Was do czytania. :)


1.Plecak


Największą rzeczą z wszystkich moich zakupów jest oczywiście plecak :)
W końcu gdzieś musimy trzymać wszystkie książki,zeszyty,piórnik....
W tym roku miałam szczęście i udało mi się upolować dwa plecaki w bardzo atrakcyjnych cenach. :)

Pierwszy plecak został zakupiony w Biedronce za 15 zł . Bardzo się ucieszyłam, bo plecak jest dość pojemny, pomieści wszystkie potrzebne mi rzeczy do szkoły, a jego cena naprawdę mnie zaskoczyła :)
Podoba mi się w nim to,że ma kilka kieszeni, do których mogę pochować wszelkie drobiazgi.
Drugi pochodzi ze sklepu Netto i powiem Wam, że zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia. Gdyby nie moja mama,która go zauważyła, zapewne bym go nie miała.
Ten ma jedną główną przegródkę i jedną mniejszą.
Z czasem pokaże Wam co znajduje się w moim plecaku, ale to za jakiś czas :)

2.Piórnik

Kosztował coś 6.40zł w Mili. Mam też w dobrym stanie piórniki z zeszłych lat


3. Teczki

1.Teczka z Biedronki 2.Nie wiem gdzie była kupiona 3. Kaufland (teczka na suwak)
 Do nich wrzucam wszelkie karty pracy z lekcji, prace domowe.
W trakcie roku, tych wszystkich papierków jest sporo, więc dzięki tym teczkom w miarę to wszystko organizuję.
Gdy nie mam teczki wszelkie kartki walają mi się po zeszytach i książkach, co nie jest przyjemne zwłaszcza wtedy, gdy musimy coś oddać nauczycielowi.


4.Kalendarz


Coś, bez czego nie wyobrażam sobie roku szkolnego. Kalendarz....
Jest to kalendarz "akademicki", czyli trwa od 1 września tego roku do 1 września przyszłego roku (2016-2017). Moja mama kupiła go za 12.99 zł.
W nim będę zapisywać wszelkie projekty, kartkówki, sprawdziany - czyli po prostu sprawy szkolne, jak i też sprawy blogowe. :)
Napiszcie mi w komentarzu czy wy też kupiliście kalendarz na nowy rok szkolny :)

5.Przybory piśmiennicze

1.Nowe zakreślacze dwustronne (Mila) 2.Długopisy( 3. Trzy zwykłe ołówki + trzy automatyczne. Ostatni, zwykły ołówek ozdobiłam sama :)
4 .Cyrkiel 5. Zakreślacze z zeszłego roku w bardzo dobrym stanie 6. Gumka do zmazywania
 7. Temperówka na dwa rodzaje kredek i ołówków
Jeśli chodzi o długopisy to jak co roku od 3 lat kupuję fajnie piszące długopisy z firmy "Profice". Na początku piszą cienko, jednak po czasie rozpisują się i są wygodne w użytkowaniu :) Mam również jeden długopis z "BIC", który piszę znacznie grubiej od poprzednich. 
W piórniku zawsze mam kilka długopisów więcej, aby w razie czego jeden komuś pożyczyć ( i zdarzało się tak, że do mnie nie wracał), a reszta jest w zapasie, gdyby któryś się wypisał. 
Następnie mam ołówki zwykłe i automatyczne. Kiedyś miałam styczność posiadać automatyczny ołówek, jednak po 2-3 dniach użytkowania rozwalał się z nie wiadomych mi przyczyn :D Mam wielką nadzieję, że te będą o wiele stabilniejsze.:)

Dalej oczywiście zakreślacze, czyli coś czego razem z kolorowymi długopisami używam notorycznie. Zakreślaczy używam do podkreślania tematów lub ważnych pojęć podczas nauki, a kolorowymi długopisami piszę definicje na lekcjach. Kiedy pani np. od języka polskiego mówi "Piszemy definicję" to od razu wyjmuję jeden z kolorowych długopisów (bądź cienkopisów) i zaczynam pisać :) 

No i cyrkiel....
Czy wy też tak macie,że z nie wiadomego powodu on Wam się psuje...?
U mnie jest tak, że albo zgubie rysiki albo cały cyrkiel,lub coś się w nim złamie....
Eh... Taka mała rzecz, a ile przystwarza problemów.... xD

No i dodatki do ołówka, czyli gumka i temperówka :)
PS. Zrobię Wam nie długo posta o tym co będzie znajdowało się w moim piórniku, tak więc wyczekujcie :)


6.Rzeczy papiernicze



1.Notesik A6 2.Naklejki na zeszyty 3.Nożyczki do piórnika 4.Dwa kleje 5. Ołówki (w zapasie) 6. Zwykłe kredki ołówkowe 
Ten mały notesik będzie mi służył do zapisywania rzeczy,które muszę przynieść na jakiś przedmiot, jak i też (będę się starała :) ) prace domowe zadane danego dnia i na kiedy one muszą być odrobione. Myślę, że będę w nim zapisywała również sprawdziany, kartkówki itd. gdybym zapomniała bądź nie wzięła kalendarza.
Następnie mam naklejki na zeszyty, bo jak wiadomo zdarza się tak, że siedząc z koleżanką okazuje się,że ona ma taki sam zeszyt do biologi jak ja i przez przypadek zabieramy sobie nawzajem zeszyty :D Tak więc, żeby tego uniknąć jak co roku kupuję naklejki na zeszyty :) W tym roku spodobały mi się takie z motywem Myszki Minnie <3 
Następnie mam nożyczki do piórnika, dwa kleje (jeden będę miała ze sobą w szkole), ołówki w zapasie oraz kredki.

7.Rzeczy plastyczne


1.Blok Rysunkowy A3 2.Blok techniczny biały A4 3.Blok rysunkowy biały A4 4.Blok techniczny kolorowy
A4 5.Blok rysunkowy A4 kolorowy 6. Wycinka papierów kolorowych kredowanych
(z nich będę wycinać jakieś rzeczy na plastykę
1.Farby (12 kolorów). 2. Plastelina (12 kolorów) 3. Pędzle

8. Kolorowe karteczki + zakładki 


Oj... Mam tego dużo :D Ale spokojnie, używam każdych
Na karteczkach zapisuję różne dodatkowe rzeczy np. w zeszycie przedmiotowym piszę i piszę i nagle brakuje mi miejsca tak , doklejam taką karteczkę i sytuacja opanowana. Używam ich również w moim kalendarzu.
Zakładek używam, aby zaznaczyć jakąś stronę w podręczniku do przeczytania lub przeanalizowania, jak i też oznaczam sobie strony, z których powinnam się uczyć na kartkówkę bądź sprawdzian.

9.Zeszyty i mnóstwo zeszytów..... :)

Zeszyty A4. Pierwszy jest w twardej oprawie i będzie do techniki, a drugi zostanie w zapasie

Kartki na jakieś prace domowe do oddania + wezmę kilka na kartkówki :)
Zdziwię Was :) Dwa pierwsze opakowania kupiłam za 31 groszy sztuka :) Gdzie normalnie zapłaciłabym
2 zł. A te ostatnie kartki wyjęłam z koło zeszytu.

Zeszyty były kupione w Kauflandzie za 70 groszy jeden i postanowiłam, że je ozdobię po swojemu,
aby mieć swoje,  unikatowe zeszyty :) Jak Wam się podobają?



U góry, trzeci zeszyt od lewej również został ozdobiony przeze mnie :)



Tak więc moi kochani, to na tyle :)
Przepraszam,że Tak dużo jest zdjęc itd. ale chciałam Wam wszystko pokazać, więc mam nadzieję,że zrozumiecie ;)
Jeszcze na koniec dodam, że brakuje mi kilku drobiazgów np. korektora,zestawu geometrycznego, jednak każdy wie, jak one wyglądają, więc ....
Planuję jeszcze zrobić kilka postów z tej serii i trzymajcie kciuki za to, żebym się wyrobiła :)

Daria <3
PS. Pozdrawiam moją przyjaciółkę Lidkę, która nie mogła się doczekać, kiedy dodam posta :)








4 komentarze:

  1. Nic nie szkodzi,że taki długi. Ważne że jest :)
    Zdjęcia są bardzo dobrej jakości. Mi szczerze nie przeszkadzała ilość tekstu. Bardzo płynnie się czyta :)
    Już nie mogę się doczekać, kiedy pojawią się kolejne posty <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <3
      Cieszę się, ze ci się wszystko podoba
      Już niebawem pojawią się posty i będziesz miała/miał co czytać :)

      Usuń
  2. Kupiłąś naprawdę bardzo ciekawe rzeczy do szkoły. W większości sama nie mogę się bez niktórych obejść. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Każdy z nas/ Każda z nas ma takie "Szkolne niezbędniki" bez których nie wyobraża sobie codziennego dnia w szkole ;)

      Usuń