niedziela, 8 maja 2016

3-dniowa Wycieczka: Góry Stołowe-Praga-Wroclaw cz.2 - Bagaż główny i podręczny ❤❤

No hej.
Dzisiaj szybki post, bo jeszcze muszę kilka drobiazgów dopakować. A skoro mowa o pakowaniu, to mam dla was moje pakowanie i bagażu głównego (ubrania itd.) oraz bagażu podręcznego (torebki przy mnie). Tak więc zapraszam do czytania ❤❤


                 BAGAŻ PODRĘCZNY


Tak wygląda torba, którą będę miała przy sobie. Moja super babcia doszyła mi dwa guziki, żeby torba się zapisała. Teraz pokażę Wam co do niej wkladam:

  • Mniejsza torebeczka - czerwona
  • Portfel +legitymacja * (biorę że sobą polskie pieniądze i czeskie korony)
  • Chusteczki*
  • Piórnik mini
  • Książka (pod dnia jest dziennik do zapisek - efekt zobaczycie po wycieczce :) )
  • Tangle teezer
  • Kurtkę przeciwdeszczową
  • Słuchawki
  • Bransoletki+zegarek(nie pokaże go Wam,gdyż jest w użyciu
  • Picie i jedzenie
*oznaczone są rzeczy,które będą schowane w małej torebce


A teraz czas na bagaż główny :)
Jak widzicie torba jest trochę mała, ale nie za duża, co jest dobre, bo wtedy nie pakuje więcej ubrań :D 
Biorę ze sobą:
  • Bluzkę z długim rękawem
  • 3x koszulki z krótkim rękawem (t-shirt)
  • 3 pary spodni
  • Piżamę
  • 3 pary butów (jedne to są te w których jadę) + klapki na basen+żółte trampki
  • Bluzę
  • Sweter narzutka
  • Koszulę w kratę
  • Ręcznik
  • Kosmetyczkę
  • Bielizna
  • Kostium kąpielowy





A teraz czas na kosmetyki ❤

Kosmetyki zabieram do tej niebieskiej kosmetyczki w bagażu głównym
Zabieram:
  • Antyperspirant
  • Mały szampon i do mycia 2w1 Nivea
  • Krem do mycia twarzy+tonik (clearn skin - tonik to ta ostatnia,niebieska buteleczka)
  • Znowu bransoletki
  • Produkty do ust
  • Szczoteczka do zębów + pasta
  • Gumki do włosów + spinki
  • Perfumy "Sunshine kiss"

I to na.tyle.
Pozdrawiam po raz kolejny moje przyjaciółki, a zwłaszcza Lidke,która nie mogła się doczekać posta ;-) ❤

Następny post pojawi się po wycieczce, a jeśli chcecie być na bieżąco, to wchodźcie na.stronkę na FB (link podany w poprzednim poście), gdyż w sumie nie biorę telefonu, ale na pewno któraś z.koleżanek pozwoli mi skorzystać z FB w telefonie ❤

Tak więc pa pa ❤
Daria ❤ - Aria ❤

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz