piątek, 1 kwietnia 2016

Ulubieńcy Marca 2016 ❤


No hej.
Dzisiaj kolejny post z serii ,,New Month". Niektórzy obchodzą w tym dniu Prima Aprilis - żartują sobie itd. , jednak ja tego nie lubię i nie swietuje, bo uważam że to głupota

Zamiast normalnego posta mam dla Was ulubieńców, tym razem marcowych.
Muszę stwierdzić, iż bardzo szybko mijają te miesiące/dni, odkąd rozpoczął się 2016. :)
Tak więc jutro rozpoczyna się kwiecień, a co za tym idzie ? To, że za 2 miesiące mamy koniec roku i w końcu wymarzone przez nas Wakacje :) ❤
Ale koniec gadania ;-)  Przechodzę do ulubieńców :)

O ile się nie mylę, kiedyś pokazałam Wam ten tonik - Ziaja NUNO:tonik antybakteryjny. Był to chyba post z prezentami świątecznymi w 2014 roku.
Uwielbiam go używać w każdą porę roku, jednak w tym miesiącu był na TOP LIŚCIE rzeczy. Gdy umyjemy nim twarz - nic nas nie szczypie, skóra nie jest podrażniona. Po prostu godny polecenia produkt. Nadaje skórze orzeźwienia, a do tego ma ładny zapach ❤
Kolejny ulubieniec to Tangle Teezer - szczotką, którą wszyscy już chyba znają :)
W poście z prezentami gwiazdkowymi 2015 rok, widzieliście ten przedmiot. Kiedy dostałam ją, zrozumiałam fenomen tej szczotki. Ze szczerego serca mogę Wam polecić ją - owszem cena jej sięga 50-60 zł, jednak moja mama kupiła ją za 30 w Rossmann na zniżkach :)
Nada się do gęstych i kręconych włosów, jak i prostych i ,,rzadkich". Nada się na rozczesywanie i na mokro i na sucho. U mnie sprawdziła się w obu przypadkach ❤❤
Ehhh.... Wspomnienia. Kto nie oglądał Hannah?
Jakoś tak zaczęłam oglądam i na razie zakończyłam oglądać pierwsze dwa sezony.
Uwielbiam Miley w tym serialu, no i jako aktorkę. Mimo tego, że się zmieniła, to nadal ją lubię i nic do niej nie mam :-)

Kolejny ulubieniec to serial.
W tym miesiącu uwiódł mnie serial pt.:,, Flash" . Główną rolę odgrywa Grunt Gustin.
Serial opiszę jednym słowem : SUPER !!!
Serdecznie Polecam obejrzenie go, napewno Wam się.spodoba :)
Ja to mam szczęście :). W chwili kiedy piszę tego posta, w telewizji leci właśnie ta część - Sagi Zmierzch.
Jest to moja pierwsza książka, którą przeczytałam w bardzo krótkim czasie (przez 4dni). Mam ją od 2012-początek 2013 roku i od tamtej pory przeczytałam ją z 30 razy ;-)
W tym miesiącu wzielo nie na wspomnienia i mialam ochotę przeczytać tę książkę 31 raz.
No i za każdym razem przeżywam każdy moment książki. Autorką jak widzicie jest Stephenie Meyer, która ( moim zdaniem) bardzo ciekawie pisze :)
Serdecznie polecam przeczytać tę książkę, jak i trzy pozostałe :)
+ Super cover





To na tyle :)
Mam nadzieję, że Wam się podobało. 
Napiszcie co było Waszymi ulubieńcami marca.. Z miłą chęcią poczytam, a może coś będę znała :)

Papa
Aria❤


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz