sobota, 9 kwietnia 2016

Moja playlista na wiosnę ❤❤


Cześć!
Kilka dni temu każdy z nas widział za oknem słońce, temperatura przekraczała 20*. A teraz?
U mnie aktualnie jest zimno i ponuro+pada deszcz. No niestety słynne przysłowie "Kwiecień plecien bo przeplata trochę zimy trochę lata" zdecydowanie pasuje do tej kwietniowej aury.
W takie dni jakie są teraz ( i te słoneczne i ponure) lubię słuchać muzyki. Bo jakże by wyglądał mój dzień bez muzyki? ;).
Przechodząc do sedna, dzisiaj mam dla  Was wiosenną playlistę. W sumie nie będą to jakieś typowo wiosenne piosenki itd. Tylko będą to piosenki, które w ostatnim czasie mnie uwiodly swoim tekstem, muzyką.... Więc zapraszam Was dalej ❤

















To na tyle ❤
Daria ❤❤❤

2 komentarze:

  1. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Pytania znajdziesz na moim blogu:
    eternalrebel55.blogspot.com
    Miłej zabawy !
    Pozdrawiam
    Rebel :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Pytania znajdziesz na moim blogu:
    eternalrebel55.blogspot.com
    Miłej zabawy !
    Pozdrawiam
    Rebel :*

    OdpowiedzUsuń