wtorek, 2 lutego 2016

Ulubieńcy stycznia 2016 ❤❤

Witajcie !
Jak widzicie styczeń - pierwszy miesiąc roku się zakończył. No i przyszedł czas na ulubieńców stycznia ;)
Muszę Wam powiedzieć, że styczeń zaskakująco szybko mi minął, może dla tego, że po pierwsze była przerwa świąteczna, mialam zabiegane dni itd.
Ale... Nie będę wracać do przeszłości, trzeba żyć teraźniejszością ;)
Zapraszam do czytania ;)




Pierwszą rzeczą jest wazelina z firmy Floslek o zapachu waniliowym.  Jest to mój zdecydowany ulubieniec nie tylko stycznia, ale też na inne miesiące. Ten kosmetyk pomógł mi z problemem pękających ust, co zdarza mi się zwłaszcza zimą. Serdecznie Wam go polecam ;)
Kolejny kosmetyk, to pewnie dobrze Wam znany krem oliwkowy z Ziaji.
Ten produkt używam od wiosny 2015 roku. Przydał się w wakacje, gdy wychodzilam na upał, ale też na teraz. Ale o tym kosmetyku opowiem niedługo ;)

Jeśli dobrze mnie znacie i jesteście że mną od początku, to wiecie, że kocham herbatę. Jest to mój ulubieniec na cały rok. Pije ją w domu, do nauki,w szkole, u koleżanki, w wakacje, w ferie, gdy jestem wkurzona lub smutna, a nawet gdy jestem radosna. W styczniu moją ulubioną była herbata Assuan z Biedronki :D
Kocham! Kocham tą czekoladę. Jej smak mnie po prostu zaskakuje i zadziwia ;) Jej smak jest genialny. W styczniu była to Strawberry Yoghurt ;)
Kolejny ulubieniec to film pt. LOL z Miley Cyrus i Demi Moore. Ja go po prostu uwielbiam! Ogladalam go w grudniu i w styczniu :) Polecam obejrzeć ❤❤
Teraz czas na muzykę ❤
To na tyle. Mam nadzieję, że Was się podobało ;)
Do zobaczenia z niedługo
 Daria❤❤

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz