niedziela, 28 lutego 2016

Ulubieńcy lutego 2016 ❤


No hej ;)
Za pewne będę się powtarzać, ale luty to kolejny miesiąc,który bardzo szybko mi minął. Może dla tego, że były ferie ( które niestety mi się kończą :( ). Nie wiem... W każdym bądź razie, dzisiaj pokażę Wam moich ulubieńców miesiąca :). Mam wielką nadzieję, że Wam się spodoba i zapraszam do czytania :-)


Źródło zdjęcia : AVON
Te perfumy mam od lipca 2015 roku. Muszę stwierdzić, że są bardzo fajne. Zapach mają trochę letni, ale też lekko odświeżający. Z tego co widziałam nie można go na razie nabyć w Avon. Moja mama zamówiła mi go za ok. 14.99zl (o ile się nie mylę ) :). Oprócz perfum dostępna była też mgiełka. :)

Kolejny ulubieniec, to herbata owocowa z Biedronki, którą uwielbialam pić w takie ponure dni, kiedy za oknem było ponuro :(. Ma ciekawy smak. :)

Kolejny ulubieńcem jest serial Hannah Montana. Wiem, że może to wydawać się dziwne, że 13-letnia dziewczyna ogląda Hannah, jednak ostatnio nie mialam ochoty oglądać jakiś nowych seriali, więc padło na nią ;) Fajnie było sobie po wspominać stare czasy :D . Napiszcie jakie były wasze ulubione seriale np. Z Disney'a. Może któryś będę znala :)

Dalej mam grę (aplikacje) którą lubilam grać w ostatnim tygodniu ferii ( czyli teraz). Jest czasem irytująca, gdyż kiedy jesteście blisko pobicia rekordu, to nagle BACH! zabijacie się :D.

A teraz przechodzimy do muzyki ❤
To na tyle.
Mam wielką nadzieję ,że Wam się podobało. W komentarzach Napiszcie swoich ulubieńców miesiąca :)
Papą
Daria ❤

2 komentarze:

  1. Mi się twój blog nie podoba ( Okropny ) Piszesz co 7 dni a obiecujesz że będziesz pisać posty częściej . Ja go nie polecam, to moja opinia !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Do odważnych świat należy podobno, nie ma to jak chować się za anonimem...dopuściłabyś sobie te złośliwości bo i tak wiadomo kto pisze...a do autorki bloga mam jeden zarzut - jak Ci się włamała na bloga i miałaś dowody to trzeba było załatwić sprawę do końca bo dobroć Ci bokiem wychodzi!!!

    OdpowiedzUsuń