sobota, 13 lutego 2016

Prezenty na Walentynki ❤

Większość par wyczekuje tego dnia, a single trochę mniej. Walentynki...
Dzień Zakochanych. Przez niektórych Polaków święto niezbyt lubiane. Dlaczego? O tym Wam powiem jutro. ;)
No i każda osoba stoi przed dylematem : Co ja mam jej/jemu kupić? Dzisiaj podam Wam kilka propozycji walentynkowych prezentów, którymi możecie obdarować ukochane Wam osoby ❤
PS. Pokażę Wam same obrazki bez żadnego komentowania ❤❤








To, co Wam pokazałam jest moją propozycją tego co chciałabym podarować/zrobić dla swoich bliskich.
Oczywiście nie musicie się opierać na tym co pokazuje, gdyż uważam, że każda kochana przez nas osoba powinna dostać coś, co pokazałoby jak bardzo ją kochamy ;)
Tak więc to alba tyle.
Mam nadzieje, że te pomysły Wam się podobają.
Napiszcie co wy podarujecie swoim bliskim ❤
Daria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz