poniedziałek, 1 lutego 2016

Hello February ❤❤

No hej;)

Witajcie w lutym !
Jestem zszokowana tym, że już zakończył pierwszy miesiąc - styczeń. Chcę Was bardzo przeprosić za to, że nie napisalam w zeszłym tygodniu żadnego posta, ale byłam chora ( a to chyba wiedzieliście ;) ) i mialam bardzo dużo nadrabiania. Więc dzisiaj znalazłam chwilke, przed odrabianiem lekcji i mam wielką nadzieję, że plany na najblizsze tygodnie Wam się spodobają i zapraszam;) 

Przez ten i przyszły tydzień chodzę jeszcze do szkoły, a 13 jest mój ostatni dzień i zaczynają mi się ferie ;) JUPI !!
14 są Walentynki, więc szykuje dla Was posty ;)
A później od 29 idę do szkoły ;(
Mam wielką nadzieję ,że tą przerwę od szkoły wykorzystam jak najlepiej i dla siebie i na blogu :) 
Zrobię na pewno w tym tygodniu ulubieńców stycznia, gdyż mialam w planach zrobić ich w poprzedni weekend, ale tak jako mowiłam nie mialam czasu ;(

Planuje zrobić jakieś  posty z mojego luźnego dnia itd. Co robię... Itd. Tak więc czekajcie cierpliwie ! :)
 Jeśli chcecie zobaczyć jakieś posty na blogu, to Piszcie w komentarzach i w moich Social media ;)

Tak więc to na tyle.
Do zobaczenia za niedługo :)
Papa
Daria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz