piątek, 12 lutego 2016

Ferie ❤❤

No hej.
Dzisiaj oficjalnie zaczynam ferie zimowe !  Jupi :D
Wiem, że niektórzy już kończą ferie, a nie którzy tak jak ja , zaczynają je 😉
Chcę Was bardzo przeprosić, że nie było mnie tu od Tłustego Czwartku, ale niestety tydzień był bardzo pracowity, mnóstwo spraw szkolnych i prywatnych. 
A jeśli chodzi o sprawy szkolne, to we wtorek miałam coś na zasadzie balu przebierańców. Ja przeobrazilam się w kotka ❤, zresztą jak i połowa dziewczyn z mojej klasy :) ;)


Więc tak jak Wam mowiłam, mialam dość pracowity tydzień. Sprawdzianu,kartkówki, dekorowanie sali klasowej na Walentynki itd. Zapisalam się na parę konkursów, więc muszę się w brać jak nie w tym, to w przyszłym tygodniu za pracą nad nimi
 Dochodzi mi też nauka, gdyż mam sprawdzian z WOS, kartkówki np. z fizyki itd. Więc w jakiś sposób odpocznę w ferie, ale tak trochę nie do końca. :-( 
Co do jakiś konkretnych planów na ferie ( żeby odpocząć) niestety nie mam. Na 99.9% będę siedziała w mieście.




A jak wy spędzanie ferie?
Pochwalcie się !
Papa
Daria ❤

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz