sobota, 9 stycznia 2016

Szkoła - jej plusy i minusy 😉

Witajcie :)
Dzisiaj chciałabym opowiedzieć o zaletach i wadach miejsca, w którym spędzamy większą część swojego dnia. I jest to szkoła. Jeśli jesteście zainteresowani, to zapraszam dalej :)

Każdy z nas nie lubi (wręcz nienawidzi) szkoły, bo uważają, że jest ona niepotrzebna itd. Wiadomo, nie przepadam za siedzeniem w szkole przez 7h. Ale w tym wszystkim widzę też zalety, a jakie? 
Zobaczcie !

Zalety:
- Widzimy się z przyjaciółmi, znajomymi.

- zabawne sytuacje na przerwach np. u nas w czwartek na przerwie wypadły drzwi od toalety (wejściowe). :DD

- Uczymy się ciekawych rzeczy, które owszem wyczytalibyśmy z internetu, ale to całkiem co innego. Ja osobiście wolę,jak ktoś mi o czymś opowiada :)

- Jeździmy na wycieczki klasowe, np. Łyżwy, basen, zwiedzanie jakiegoś miasta

- (zaletą związana bardziej z przyborami szkolnymi) Możemy dekorować swoje rzeczy np. Długopisy, zeszyty itd. Normalnie nie mielibyśmy na to sił, bo wiadomo każdy z nas ma małego lenia :D

- Możemy tworzyć prezentacje na różne lekcje (to jest to, nad czym spędzam teraz dość dużo czasu). Możemy wtedy zarobić dobrą ocenę z przedmiotu ;)

-Kształcimy się ;)

No i teraz wady :(

- Siedzimy w szkole do 7-8h :(

- Czasami jest nawał lekcji, nauki itd.

- Niektórzy nie lubią wstawać o 6, aby zdąrzyć do szkoły (ja lubię tak wstawać w wiosnę i lato)


Tak więc taka jest moja perspektywa szkoły. U mnie wyszło więcej zalet niż wad. U Was może to wyjść na odwrót. Piszcie w komentarzach co wy sądzicie sądzicie o szkole :) 

Papa
Daria






6 komentarzy:

  1. Ja wstaje o 5:30 :(
    A wracam o 16:00
    bardzo fajny post :)
    http://spam2506.blogspot.com/2016/01/przyjazn-damsko-meska.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to nie fajnie. Ją mam tak, że nawet w weekend kiedy mogę postać wstaję o 7
      Dziękuje za komentarz ;)

      Usuń
  2. całe szczescie ze ja juz sql skonczyłam
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. już kończyłam szkołłe, jednak co najgorzej wsominam-w okresie zimowym- to niechęć porannego wstawana.
    zapraszam http://blogujacamamadwojki.blogspot.com/2016/01/zimowo.html

    OdpowiedzUsuń