piątek, 1 stycznia 2016

New Month - January + New year 2016 ;)

No hej ;)
Witajcie moi kochani już w 2016 roku, a dokładniej 1 stycznia ;) ❤❤
Obchodzimy dzisiaj podwójnie ;). Czyli Nowy Rok oraz rozpoczęcie nowego miesiąca ;)
Dzisiaj powiem Wam trochę o planach jakie mam na styczeń, a jakie mam na cały rok ;). Więc przechodzelę do opowiadania ;) ;)❤

Każda blogerka z pewnością ma mnóstwo pomysłów, które chciałaby zrealizować w nowym roku. Ja do nich należę. Nie chce jednak mówić Wam, że np. "" Od dnia dzisiejszego posty będą się pojawiać tylko we wtorki"" Bo to nie miałoby sensu. Tak więc co do publikacji postów, będą one pojawiać się wtedy, kiedy będę miała czas i wene ;)❤
....
Jakie serie pojawią się na blogu? ❤
- Pierwszego dnia miesiąca będę publikować taki post jak ten, czyli New Month. ;) Co w nich będzie? To będzie zależeć ode mnie ;) Będę mówiła o tym, co będzie się działo w danym miesiącu itd.

- Na 99.9% Back To School. Jest to seria, której niestety nie zrobiłam w 2015 roku, chociaż bardzo chciałam ;) Ale w tym roku na pewno się pojawi.

- "" Cytuję... Inspiruję... Oceniam..."". Chciałabym na nowo zacząć wstawiać posty z wymyślonej przeze mnie serii. Myślałam nad tym, aby te posty pojawiały się raz w miesiącu ;). Tak więc niedługo będziecie mogli ujrzeć opinię albo inspirację na moim blogu ;) :DD❤

-""Ulubieńcy miesiąca"". Również seria, którą zaczęłam w 2015 roku, jednak pojawiły się chyba 3 posty. Więc już niebawem ;)


Tak więc to by było na tyle. 
Mam wielką nadzieję, że wszystkie moje pomysły zostaną zrealizowane ❤❤

Daria ;)


11 komentarzy:

  1. powodzenia z blogiem w nowym roku :)
    http://supcarolyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tobie również życzę sukcesów w blogowaniu :-)

      Usuń
  2. Uwielbiam serie "Beck to school" <3 Wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    Zapraszam do siebie: inothercolors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam serię Back to School, toteż dlatego ją robię ;)
      Tobie również życzę sukcesów w blogowaniu ;)

      Usuń
  3. Świetne serie! Ja w tym roku również niestety nie zrobiłam serii "Back to School", ponieważ jakoś się nie wyrobiłam :( Życzę aby wszystkie Twoje plany pozytywnie się przyjeły :)

    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mam wielką nadzieję, że zacznę te serie bez żadnych problemów technicznych :)
      No ja też niestety nie wyrobiłam się w 2015 roku z serią Back to school, jednak w tym roku na pewno się pojawi ;)

      Usuń
  4. Mi ciężko jest wrócić do szkoły o wolnym.
    Świetne zdjęcia :**
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każdy tak ma :)
      Dziękuje za komentarz ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń