sobota, 23 stycznia 2016

Jak wykorzystać stary kalendarz ? ❤

No hej.
Niestety nie witam się z wami jakoś serdecznie, gdyż jestem chora, mam katar,głowa boli. Wczoraj nie poszłam do szkoły, gdyż nie byłam w stanie wstać z łóżka. Teraz jest trochę lepiej ;) Dzisiaj pokażę Wam w jaki sposób można wykorzystać stary kalendarz z zeszłego roku. Zapraszam :)

Zapewne każda/każdy z Was miał tak, że kupił sobie kalendarz. Piękny z wyglądu z zewnątrz, układ stron jak znalazł itd. Nasze lenistwo pozwoliło nam podpisać w tym kalendarzu z 1-2 miesiące, a później kartki świecą pustkami. Dzisiaj pokażę Wam w jaki sposób możecie wykorzystać taki kalendarz lub organizer. :)
Pierwszy sposób jest bardziej związany z powrotem do szkoły. W takim kalendarzu możecie wykonać listę potrzebnych Wam przyborów szkolnych takich jak: zeszyty,teczki,kredki itd. Możecie zrobić również w odwrotną stronę, czyli napisać rzeczy które już posiadacie. Jest to dobry sposób na uniknięcie zakupu 2 rzeczy, gdzie jedna leżałaby w kącie i byłaby nie używana ;)
(Opcja dla blogerów/vlogerów)
Jeśli jesteście tak jak ja blogerką i robicie jakiś TAG lub Q&A, warto zapisać sobie takie pytania w jakimś notesie lub kalendarzu. Wtedy uniknięcie jakich kolwiek powtórzeń jeśli chodzi o pytania ;)

I tu mam coś, co napewno pokochają dusze artystyczne, czyli rysowanie/szkicowanie . Zamiast kupować sobie kolejny blok rysunkowy na osobiste rysunki, warto wykorzystać ten pomysł ;)

Kolejna rzecz, to robienie sobie planu na najbliższe dni. Fajna rzecz, jeśli chodzi o organizację czasu. Ja jednak robię ją wtedy, kiedy zapowiadają się naprawdę pracowite dni, gdyż na co dzień nic ciekawego nie robię, więc taki plan byłby zbędny. Więc to również możecie zapisać w kalendarzu ;)


I tutaj mam opcję dla zapominalskich i dla tych, którzy mają problemy z zapamiętaniem. Jest to plan lekcji. Wiadomo, że po jakimś czasie znamy swój plan lekcji i mniej więcej wiemy w jakich salach mamy poszczegolne lekcje. Jednak gdy wchodzimy przez próg nowej szkoły to z pewnością nie wiemy gdzie jest na przykład sala od niemieckiego. Tak więc taki plan przyda się w szkole, jak i w domu podczas pakowania książek na następny dzień. 
++++
Dodatkową rzecz, którą robię w kalendarzu, a nie uwzględnilam na zdjęciu to jest to, że w kalendarzu pisze swoje jakieś małe opowiadania i wierszyki, więc jeśli jesteście tacy, jak ja, to na pewno coś takiego również Wam przypadnie do gustu.


Okej, to na tyle. Mam wielką nadzieję, że post Wam się spodobał ;)
Papa.
Daria❤❤
PS. Sorry wielkie za to, że zdjęcia są trochę rozmazane , ale nic na to nie poradzę. Nie mam profesjonalnego sprzętu, więc myślę, że mnie zrozumienie ☺

4 komentarze:

  1. Bloguję od kilku lat i...notatki zawsze wychodzą poza notatnik. Są na paragonach, serwetkach, rachunkach... :D

    Zapraszam do mnie: http://niekowencjonalna.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pomysły. Na pewno z nich skorzystam. Zapraszam do siebie nowy posy :) http://kramcia12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój kalendarz na szczęście jest uzupełniany na bieżąco, ale muszę przyznać, że to świetny sposób.
    U mnie notatki, pomysł zawsze są wszędzie, a później nie mogę ich znaleźć. Z pewnością wykorzystam te pomysły. Pozdrawiam. :D

    http://klaudiajoniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wielką nadzieję, że tobie również uda się organizować wszystko po swojemu ;)

      Usuń