czwartek, 7 stycznia 2016

Everyday is different, but always funny

Bo hej;)

To jest widok z mojego okna. 
Proszę państwa, przedstawiam Wam śnieg w mojej miejscowości. :D Śniegu: poznaj moich czytelników :D.
A tak na serio to muszę Wam powiedzieć, że nie przepadam za śniegiem. Na co dzień jest dla mnie udręką, gdyż mam ok. 15-20min drogi do szkoł (na pieszo). Więc nie dość, że męczę się z 4 kilogramowym plecakiem wypchanym książkami, to jeszcze muszę się męczyć i patrzeć pod nogi, aby nie upaść, cow moim przypadku jest możliwe :)

Owszem, lubię śnieg na Wigilię, Boże Narodzenie itd., ale nie na co dzień :(



Już kończę narzekać, bo będziecie na mnie krzyczeć :D 😂
Jeśli chodzi o szkołę, to wiecie, że do szkoły wróciłam w poniedziałek. Później w środę wolne no i dzisiaj, i jutro znowu lekcje, a później weekend :D
Teraz bardzo chętnie wstaję do szkoły, robię II śniadanie, siedzę na lekcjach itd. Chodzi mi tu po prostu i to, że siedząc w szkole wiadomo trochę marudzę, że już do domu chcę itd. Po prostu nie idę do szkoły tylko po to, aby się uczyć. Idę spotkać się ze znajomymi, pouczyć się ciekawych rzeczy itd. I w taki sposób powinien myśleć każdy uczeń podstawówki, gimnazjum, a nawet liceum. 


A wy, jak sądzicie?
Czym dla Was szkoła i co w niej robicie?
A jak podoba Wam się śnieg? Czy u Was też jest?Piszcie w komentarzach.


Papa
Daria





11 komentarzy:

  1. Dzisiaj istna snieżyca! Mróz też nie puszcza...
    Co do szkoły jakoś leci, oceny są dobre, nie ma co narzekać i cieszyć się weekendem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to pogodę masz niezaciekawą ;(
      A ją też żyje w tygodniu tym, że już w piątek jest wolne :)

      Usuń
  2. ciekawy wpis :)
    http://paulina-nawara6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też śnieżyca :)
    http://za-malo-idealna.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokladnie ja też chcialam śnieg na święta a nie teraz zwlaszcza ,że dojezdzam na uczelnie samochodem :(

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kierowcy mają najgorzej :( Może nie jestem kierowcą, ale wiem o co chodzi ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. ;) też nie lubię mrozów, ale w śniegu denerwuje mnie to, że wszystko jest później mokre np. Buty :(

      Usuń
  6. Nienawidzę śniegu..
    Fajny blog :)
    krejzikarola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń