wtorek, 5 stycznia 2016

Dwa tygodnie wolnego, a teraz szkoła ;(

No hej ;)


Tak więc wczoraj już zakończyła mi się przerwa świąteczna i poszłam do szkoły ;) Myślałam, że po tej przerwie będę trochę nie ogarnięta ;) itd. Jednak było fajnie. W końcu dzisiaj miałam normalną 45-minutową lekcje geografii. Przez 2 tygodnie (przed przerwą świąteczną) moja lekcja ( raz w tygodniu) wyglądała następująco : 
- pani przychodzi na pierwsze 20 minut lekcji, szybko nam tłumaczy dany temat i wychodzi :DD ,
- pani przychodzi 20-30 min po dzwonku ,
- pani przychodzi 5 min przed dzwonkiem i robi nam kartkówkę. 

Bardzo fajnie co ? :D

Dzisiaj był pozytywny i śmieszny dzień :D
Pozytywny, gdyż moja pani od religii ( siostra) postawiła mi super ocenę cząstkową (domyślacie się jaką) oraz przedstawiła propozycję ocen na I semestr. ;) 
Dzisiaj przed lekcją matematyki ( jak i przed polskim, ale to inna historia) powtarzałam z koleżankami Gabi i Natalią wiadomości. Wyszło tak, że pokręciłyśmy pod salą wszystkie kąty,pola itd. Jednak okazało się, że test był dość prosty ;) 

Historia z polskim jest taka,że :
pod salą otwieram zeszyt i powtarzam sobie trzy ostatnie lekcje z gramatyki, ponieważ pani miała nas pytać. I chyba 4 osoby podchodziły do mnie i pytały się: Idziesz do odpowiedzi Daria ? Ja mówiłam, że chyba tak. No i przez prawie każdego zostałam uściskana, bo miałam iść i odpowiadać. No i koniec końców było tak , że się nie zgłosiłam , gdyż uznałam ( jak zawsze ), że nie umiem. Później pani tak się wkurzyła, że chciała nam zrobić (klasie) kartkówkę z ostatnich lekcji. Wszyscy wyjeli kartki, podpisali się i czekają na zadania, aż koniec końców niczego nie było :D


A jak Wam zaczął się ten tydzień w szkole? Czy macie jakieś śmieszne historie z koleżankami w szkole albo podczas nauki? 
Piszcie w komentarzach. Na pewno będzie zabawnie ;) 


Papą
Daria




18 komentarzy:

  1. Eh... Dziękuje ci bardzo ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny post :)
    Wyżej popełniłam błąd więc musiałam komentarz usunąć :)
    Będę wpadać częściej :)

    Zapraszam do siebie - click

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu :)
      Dziękuje, z miłą chęcią zapraszam :)

      Usuń
  4. Zazdroszczę takiej beztroski - trochę ;)
    Post jak najbardziej na plus. Oby tak dalej!
    Pozdrawiam,
    Elewinaaineire.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego zazdrościć :)
      Dziękuje za ten ,,Plus'' :)

      Usuń
  5. Super post <3
    Pozdrawiam :*
    http://julietestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. To w sumie macie luźne zajęcia to tak fajnie :)
    Pozdrawiam!

    http://magdalenaw.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o geografię to tak mam od początku roku ;)

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo miło się ciebie czyta! Jeżeli chodzi o geografie to ja mialam podobna sytuacje z Biologia :)
    Będe wpadac tutaj czesciej!!!

    Pozdrawiam Natasza! :)
    Natt- dream destination- Nowy Post!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc nie jestem sama ;)
      Miło, że Ci się podoba ;) Wpadaj częściej ;) 😜

      Usuń
  9. Ale jesteś pozytywna! Bardzo miło się czytało! U mnie chyba jak każdego tygodnia- nic ciekawszego się nie działo.

    free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń