poniedziałek, 21 grudnia 2015

Świąteczny tydzień z Mekwiatoners #1 - Mała organizacja, wielki dzień ♥

No hej.
Dzisiaj oficjalnie zaczynam świąteczny tydzień ze mną na blogu :) Nosi on tytuł ''Świąteczny tydzień z Mekwiatoners'' . Będę pisała codziennie od dzisiaj do niedzieli. Posty będą różne, niekoniecznie świąteczne. Więc mam wielką nadzieję, że każdy z opublikowanych postów Wam się spodoba.
 No i... Zaczynamy! :) ♥ 






Cztery i pół tygodnia prób...
Mnóstwo powtarzania...
I w końcu nadszedł ten dzień !
Jutro o 9:30 odbędą się jasełka, na których będę grała główną rolę, przed całą szkołą. Wydaje się to trochę straszne, ale nie stresuję się tym tak bardzo, chodź nie mówię, że mnie to nie przeraża.

Występowanie przed taką publiką, to jednak wyzwanie, gdyż nigdy nie wiadomo, jak ludzie zareagują na to co robisz,mówisz,gestykulujesz, a nawet na to jak chodzisz. Mam wielką nadzieję, że na występie nic nie będzie się zacinać,przerywać (chodzi mi tutaj nie o aktorów, ale o sprzęt:mikrofon,głośniki itd), gdyż na próbach w czwartek i piątek (chyba Wam o nich mówiłam) były małe problemy z mikrofonami. Jeden się wyłączał albo strasznie trzeszczał. Nie wiem jaki był tego powód, ale myślę, że pan, który zajmuje się tym wszystkim nie zawiedzie i że wszystko pójdzie ,,jak po maśle''.

 Więc dam Wam jutro małą relacje z tego co się działo. Niestety nie będę robiła żadnych zdjęć, ani niczego nagrywać, bo po pierwsze:
1) Żaden nauczyciel by mi nie pozwolił, gdyż nie można używać telefonów, ani żadnych innych urządzeń rejestrujących głos i obraz
2) Musiałabym się spytać o zgodę na zrobienie jakichkolwiek zdjęć do: pani dyrektor, nauczycielek,które prowadzą i tworzą całe to przedstawienie oraz ich uczestników, czyli aktorów,widownie (żeby nie było żadnych problemów), a także chór i grających na instrumentach.

Więc jest to dużo pracy, chodzenia i załatwiania, a i tak nie uzyskałabym zgody. Więc dam Wam po prostu relację słowną. :)



Jutro idę do szkoły, gdyż jest wigilia klasowa :) Klasa przychodzi na 9:00, a ja na 8:00, gdyż przed występem będzie próba, przymierzanie strojów itd. Dam Wam krótki opis tego, co jutro będę robiła do godziny 12 :)

Plan jutrzejszego dnia:

6:30 - Czas wstać! Taaa... Jak zawsze po dwa - trzy razy będę wyłączać mój budzik zanim wstanę :)

7:30 - Uczesana, ubrana, odświeżona i najedzona będę szła do szkoły. W trakcie drogi będę powtarzać sobie jeszcze rolę, żeby o niczym nie zapomnieć. I nie wiem czy Wam mówiłam, ale muszę mieć szlafrok na swój strój elegancki, który założę. Więc będzie zabawnie :)

8:00 - Zaczynam o tej godzinie próbę na sali, ze wszystkimi rekwizytami, kostiumami. Wszystko od początku czyli powitania, aż po kolędy, dalej przedstawienie itd. I to wszystko powtarzamy do około godziny 9:20. 

9:30 -  O tej godzinie zacznie się przedstawienie. Trzymajcie za mnie kciuki i módlcie się, żebym się nie pomyliła. Najwyżej będę coś sama wymyślała, zgodnie z przedstawieniem :) (haha :D)

10:00 - O tej godzinie mniej więcej skończy się przedstawienie i czas na wigilię klasową. W tym roku jest głupio, gdyż wigilia będzie trwała niecałą godzinę (do 11) jak i też to, że nie kupowaliśmy sobie pod choinkę żadnych prezentów. Nawet głupiej czekolady. Choć do dzisiaj z dziewczynami z klasy czekam na prezenty mikołajkowe, które mieli nam dać chłopacy, a nie dali :(

11:00 - Planowany koniec wigilii i po wigilii. Więc w domu będę ok. 11:30. I od tej godziny zaczyna mi się przerwa świąteczna ! ~!




Tak więc, myślę, że przez tą przerwę świąteczną (a zwłaszcza przez te ostatnie tygodnie 2015 roku) napiszę dla Was ciekawe i fajne posty. Mam wielką nadzieję, że Wam się spodobają. :)

Tak więc kończę ♥
Mam wielką nadzieję, że Was nie zanudziłam♥
Pa pa
Daria

2 komentarze:

  1. Ja udział w jasełkach ostatni raz brałam udział chyba w drugiej klasie podstawówki :D A nasza wigilia klasowa trwa 2 godziny, potem mamy kolędowanie :)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha. Fajnie masz :) Moja trwała 1h. Były oczywiście jasełka no i dopiero później poszliśmy do sal

      Usuń