niedziela, 27 grudnia 2015

Świąteczny tydzień z Mekwiatoners #6-7. - prezenty!! ;)

No hej ;)
Dzisiaj mam dla Was post, na który czekałam cały tydzień. Są to prezenty! JUPI ! :D
Na wstępie chcę Wam powiedzieć, że nie chcę w żaden sposób się tutaj chwalić tym, co dostałam. Chcę Wam po prostu pokazać to, co otrzymałam od swoich bliskich i co wy możecie kupić swoim koleżankom i kolegom. Więc zapraszam ;)
Pierwszym prezentem, a raczej dodatkiem są 3 neonowe bransoletki. Ja mam akurat żółte, jednak są też dostępne w kolorze zielonym i różowym ;) idealnie sprawdzi się w noc Sylwestrową.  Ten prezent dostałam od mamy.
Kolejną rzeczą jest krem oliwkowy z Ziaji. Dostałam go od koleżanki Marysi. Jest to moje drugie opakowanie tego produktu, gdyż na początku tego roku również z niego korzystałam, jednak na początku wakacji mi się skończył. Więc bardzo się ucieszyłam,gdy go dostałam. 


Od Marysi dostałam również kosmetyczkę w ciemnoniebieskim kolorze. Bardzo podoba mi się to, że mimo tego iż jest średniego rozmiaru bardzo dużo mieści. ;)


Ahh. Prezent, którego w ogóle się nie spodziewałam. Tangle teezer !. Pokazywałam Wam go w mojej Christmas Wishlist. I jestem tą szczotką zachwycona, tak samo jak moja mama. Zrobię Wam kiedyś post, gdzie opowiem Wam o nim trochę więcej, ale to niedługo. ;)
 Ten prezent otrzymałam od mamy ;)


Ten prezent również dostałam od mamy, a nim pieniążki ;). Nie wiem czy wiecie, ale bardzo lubię sowy, słowniki itd. To jest moja miłość.  



W tej kopercie dostałam pieniążki od mojej babci i wujka Adama ;) nie wiedzieli co mi kupić, więc stwierdzili, że najlepiej będzie, gdy kupię sobie sama prezent. Jeszcze sobie nie kupiłam, więc pokażę Wam w jakimś poście. ;)

Dostałam też słodycze. Jest ich dość sporo ;). Dostałam m.in. żelki,czekoplanujelęe i mnóstwo cukierków ;)



Więc to na tyle. 
Napiszcie mi co wy dostaliście. ;)
Dziękuje Wam za czytanie tych wszystkich postów że Świątecznego tygodnia. W przyszłym tygodniu planuję napisać dla Was ostatnie wpisy w 2015 roku ;)

Dziękuje jeszcze raz za wsparcie i papą
Daria ;D

2 komentarze: