środa, 23 grudnia 2015

Świąteczny tydzień z Mekwiatoners #3 - Odliczanie do świąt, prezenty :)

No hej.
Dzisiaj miał być post z moim strojem, jaki miałam na wigilii klasowej, jednak stwierdziłam, że zrobię to jutro razem z potem ,,Najbardziej wyczekiwany dzień ''. Będziecie mieli po prostu dla posty jednego dnia :)

Tak więc jutro będzie jeden z trzech najbardziej wyczekiwanych dni w całym roku. Chodzi mi tu o Święta, a dokładniej Wigilię. Na prawdę nie mogę się doczekać swoich prezentów jakie dostanę. Wiem tylko, że od mojej mamy dostanę jeszcze jeden prezent, który będzie po świętach. Pokażę go wam przy okazji :) Dzisiaj dostałam właśnie jeden z dwóch prezentów od mamy. Pokażę go Wam jednak 7 dnia tej serii :) Więc czekajcie cierpliwie :) <3

Nie wiem jak wy, ale ja od zeszłego weekendu mam już zakupione prezenty dla bliskich. Dla mamy,ojczyma,babci, dziadka i dla młodszego rodzeństwa, oraz dla mojej koleżanki Marysi.
Mam wielką nadzieję, że im się spodobają.


Okej, dzisiaj troche krótko, ale po prostu jest dzień przed świętami i trochę zabiegany jest dzień, więc dużo nie miałam wam do opowiedzenia.

Do zobaczenia jutro
Papa
Daria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz