wtorek, 22 grudnia 2015

Świąteczny tydzień z Mekwiatoners #2 - Jasełka,podsumowanie dnia,plany na najbliższe dni ♥

No hej :)
Jak wiecie z wczorajszego postu dzisiaj odbyła się wigilia i jasełka :)
Dzisiaj z tego względu, że była próba przed występem musiałam przyjść na 8, a nie na 9 jak moja klasa. Miałam próbę no i zaczęliśmy! :) Podczas przedstawienia parę osób w fajny sposób wybrnęło gdyż albo spadł im element kostiumu, albo coś tam źle powiedzieli. Publika wzięła to za część przedstawienia, a tego nie było w planach (Haha:) ) Ale uczniowie,klasa,nauczyciele i cała dyrekcja była zachwycona występem i chyba z 3 razy pani dyrektor chwaliła aktorów,chór i nauczycielki prowadzące. :) Miło z jej strony .

Ja i koleżanka Ola :)
Co do wigilii było nawet fajnie. Jedynym minusem to było to, że trwała ona 1h, a tak to było miło, zabawnie, a przy okazji narobiliśmy sobie dużo zdjęć. To, co widzicie na powyżej to jedno z ponad 30 zdjęć, na których jestem :D Naprawdę ! :) Nie pokażę Wam reszty, gdyż nie mam teraz za bardzo skontaktować się z pozostałą częścią klasy, a na udostępnienie zdjęć, gdzie oni są muszę mieć ich zgodę, a Ola z przyjemnością zgodziła się na dodanie jednego z wielu zdjęć tutaj. Dziękuje Olu 
Na początku Wigilii podzieliliśmy się wszyscy opłatkiem :) Każda dziewczyna, która do mnie podeszła i złożyła mi życzenia (a ja jej) życzyła mi sukcesów w karierze aktorskiej. Miło z ich strony. To znaczy, że całe to przedstawienie im się podobało :). Później przyszła pora na modlitwę, a następnie zaczęliśmy jeść. Siedzieliśmy przy stołach chyba z 25 min, a później 5 osób wyjęło telefony i zaczęło robić zdjęcia. I prawie na każdym znajdowałam się ja. :)  (Haha :D )
Przynajmniej będą pamiątki w postaci zdjęć, które z czasem muszę wydrukować albo wywołać u fotografa.. Już nie mogę się doczekać !

Nareszcie zaczęła się upragniona przerwa świąteczna, na którą z utęsknieniem czekałam. Po pierwsze: święta, a po drugie: wolne od szkoły i nauki!
Ostatnie tygodnie były bardzo męczące. Pełno prób,kartkówek,sprawdzianów... I w końcu 2 tygodnie odpoczynku fizycznego (i trochę psychicznego). Mam w planach zmiany tutaj na blogu. Teraz seria świąteczna, później przygotowania do końca roku, a później plany i postanowienia na 2016 rok.
Chcecie, abym zrobiła postanowienia, które się spełniły w 2015 i jakie mam na 2016? Piszcie w komentarzach :) <3 ♥ 


PS. Jutro wstawię Wam zdjęcie tego jak byłam dzisiaj ubrana na jasełka i na wigilię. Co do 24 grudnia, postaram się zrobić jakiś krótki post z rana, żeby później nie siedzieć przy komputerze. O Wigilii,prezentach opowiem Wam następnego dnia :).

Plan postów na pozostałe dni:
23.12 - Świąteczny tydzień z Mekwiatoners #3: OOTD - Czyli mój strój na Wigilię klasową.
24.12 - Świąteczny tydzień z Mekwiatoners #4 - Nadszedł ten najbardziej wyczekiwany dzień 
25.12 - Świąteczny tydzień z Mekwiatoners #5 - Po Wigilii czas na Boże Narodzenie.
26.12 - Świąteczny tydzień z Mekwiatoners #6: OOTD - czyli mój strój przy wigilijnym stole
27.12 - Świąteczny tydzień z Mekwiatoners #7 - Moje prezenty świąteczne

Co do godzin dodania tych postów nie jestem pewna. Nie chcę Was okłamać, więc albo będą rano, albo wieczorem. Co do popołudnia, nie wiem czy się po prostu będę się ze wszystkim wyrabiała


Okej, to na tyle :)
Mam wielką nadzieję, że kolejny post z tej serii Wam się podobał  i Papa

Daria 

6 komentarzy:

  1. Powodzenia w karierze aktorskiej :).
    pozdrawiam :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też miałam wczoraj wigilię w szkole :) Bardzo lubię takie spotkania, dzielenie się opłatkiem jest bardzo miłe
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń