czwartek, 17 grudnia 2015

Q&A - Odpowiedzi na pytania ze stronki

No hej

Dzisiaj zrobię dla Was Q&A, czyli odpowiedzi na wasze pytania :)
Na mojej stronce na Facebook'u poprosiłam o pytania i uzbierało się ich ponad 20. Więc postanowiłam, że pierwszą część tej serii mogę już spokojnie zacząć. Zapraszam :)

1.Czy masz dużo książek do szkoły?


Oj tak. :( Niestety jest ich więcej niż w zeszłym roku. No w końcu to jest gimnazjum. Trzeba przyznać, że ludzie dbają o nasze plecy . 

2. Ile masz zwierząt w domu?


Mam dwa psy - kundelki. Jeden ma na imię Heniek. Mówimy na niego Heniutek. Ma 4 miesiące i ma czarny kolor sierści. Drugiego pieska to znacie:) Jest to Tola. Ma 3 lata i jest rudo-brązowa. 

3.Czy lubisz święta?


Oczywiście, że tak.Kto by nie lubił :) 

4.Co robisz w wolnym czasie?


Piszę na blogu, czytam książki, słucham muzyki. Oglądam też filmy/seriale. Staram się jak najbardziej wykorzystać wolny czas, jaki mam. 

5. Jakie jest twoje ulubione zwierzę?


Oczywiście, że psy. Kocham je.
Lubię też gryzonie.

6.Jaki przedmiot lubisz najbardziej?


Nie mam jednego. Wydaje mi się, że jest to na pewno j.angielski. To zależy też od tego, co na danym przedmiocie przerabiamy. Teraz lubię matematykę, bo mamy układ współrzędnych, a na historii (którą lubię tak sobię) mam o Rzymie. Więc to się u mnie zmienia .

7.Jaki język chciałabyś znać?


J.włoski, j.hiszpański i j.francuski

8.Do jakiego kraju chciałabyś pojechać?


Znowu nie mam jednego. Chciałabym jechać do Australii, USA, UK i Hiszpanii

9.Jaki jest twój ulubiony serial?


Ostatnio wzięło mnie coś na oglądanie starych seriali Disney'a. I są to: Hannah Montana, H2o Wystarczy Kropla. Taki serial, który już bardziej jest młodzieżowy to The Originals.

10. Jaki jest twój ulubiony kolor?


Nie mam jednego. Lubię niebieski, fuksje, fioletowy, srebrny i to chyba tyle :)

11.Czy lubisz toffi?


Co to za pytanie! Kocham!!!! <3 <3 

12. Czy jadłaś kiedyś pizze ,,Owoce morza''?


Nie, ale nie lubię owoców morza, czyli krewetek itd.

13. Czy masz jakieś zwierzę/zwierzęta?


Tak, mam. Parę pytań wcześniej opowiedziałam krótko o nich. 

14. Jakiej muzyki słuchasz?


Słucham wszystkiego, co wpadnie mi w ucho. Słucham też moich idoli np. Seleny, Dove Comeron itd.

15. Jakie imię najbardziej ci się podoba?


Anastazja ( koleżance Marysi się ono podoba), Natalia, Emilia

16. Masz najlepszą przyjaciółkę/ najlepszego przyjaciela?


Mam :)

17. Jaki jest twój ulubiony sport?


Siatkówka, choć ostatnio przyzwyczaiłam się też do koszykówki.

18. Wolisz kakao czy herbatę?

Trudny wybór :) Obie rzeczy uwielbiam <3

19. Czy lubisz panią od niemca ? ( to pytanie jest od mojej koleżanki z klasy :) )


Tak sobie. Czasami się denerwuję, gdy za szybko nam wprowadza nowe rzeczy/tematy, ale może być :)




Okej, to już wszystkie pytania.
Jeśli macie jeszcze jakieś to piszcie mi je na stronce na FB i na Asku. Tylko pamiętajcie, żeby na Asku pisać (Q&A). Jeśli chcecie jednak, żebym normalnie odpowiedziała, to bez nawiasu :)

To papa

Daria



2 komentarze:

  1. Super <3
    Pytanie o panią od niemca ode mnie xD
    Lidka :)

    OdpowiedzUsuń