czwartek, 31 grudnia 2015

Podsumowanie 2015 roku na blogu :) + info o jeszcze jednym poście w dniu dzisiejszym

"Aż trudno uwierzyć, że minął już rok. Te 365 dni...
Pamiętam, jak zaczął się 2015, a tu już się kończy... :)
Tak więc przychodzę do Was z podsumowaniem wszystkiego, co działo się przez te miesiące. :)
Zapraszam dalej. :)


Tak więc
Ten rok był trochę mało obfity w posty, gdyż miałam niestety problemy z komputerem, którego nie miałam przez ok. 4 miesiące, a później usterki związane z Internetem. Starałam się jednak w miarę często dodawać te posty Nie było zaplanowanej Back To School ;( Jednak obiecałam to sobie na 100%, że w 2016 roku zrobię tą serie na pewno :) Z poprzedniego posta wiecie, że miałam dwa cele związane z blogiem.
Pierwszy to był: mieć więcej niż 5 komentarzy na blogu
Drugi: Mieć 3 komentarze :)
Więc teraz powiem Wam jak wygląda to wszystko na dzień dzisiejszy :)

Jeśli chodzi o komentarze, to ta ilość jest dość duża, jednak pamiętajcie, że to są komentarze od odwiedzających, jak i też moje odpowiedzi. Więc trzeba to podzielić przez 2 i wychodzi 44 :)
Tak więc mam na dzień dzisiejszy 44 komentarze i 14 obserwatorów :)  Dla niektórych może to sie wydawać mało, jednak dla mnie to dość dużo. :)

Teraz dam Wam linki do wszystkich postów jakie napisałam w kolejności od najstarszego do najnowszego:
:
After SylvesterByć może niedługo zmiany...
Hello, I'm back
My day #2
Hello Febraury
Valentine's Day
Just Believe In Your Dreams
New month
Our day girls !
Butterflies
Pełno kartek,testów,sprawdzianów eh...
Spring inspirations
Vlogerki part 1
Cytuję... Inspiruję... Oceniam... Zapowiedź
Powracam!
Violetta: Pomysły na prezenty i ozdoby - Recenzja
Moja organizacja biurka #1
A short explantation, why I wasn't here
TAG: 20 pytań o mnie :)
Cytuję... Inspiruję... Oceniam... My inspirational pictures from Tumblr
Gimnazjum
Jesień i zima
My love for Tuesdays
Moje cytaty - Co dla mnie znaczą ?
A busy week for me :(
Inspiracje do pokoju cz.1
Moje fobie
2 lata bloga !
Czas wolny
Ulubieńcy muzyczni września i pażdziernika
#PrayForParis
TAG: Szkolny czas
December
Wygląd bloga - zmieniony
My christmas wishlist
Mój dzień godzina po godzinie
Niezbędniki na jesień i zimę
Chora
Blogerka prawdę Ci powie - Stworzyłam Tag !
Mnóstwo pracy przed przerwą świąteczną :(
Q&A - odpowiedzi na pytania ze stronki
Świąteczny tydzień z Mekwiatoners #1 Mała organizacja,wielki dzień
Świąteczny tydzień z Mekwiatoners #2 - Jasełka, podsumowanie dnia, plany na najbliższe dni
Świąteczny tydzień z Mekwiatoners #3 - Odiczanie do świąt, prezenty
Świąteczny tydzień z Mekwiatoners #4 - Nadszedł ten najbardziej wyczekiwany dzień, OOTD na Wigiię z rodziną i na moją wigilię klasową
Świąteczny tydzień z Mekwiatoners #5 - Po Wigilii czas na Boże Narodzenie/ Wrażenia z wczoraj/ ozdoby świąteczne w mieszkaniu
Świąteczny tydzień z Mekwiatoners #6-7 - Prezenty !
Moje postanowienia na 2015 rok - Jakie się spełniły?


Więc jeśli nie byliście na bieżąco z postami, to klikajcie i czytajcie :)

Tak więc dziękuje za każdy komentarz, kliknięcie ,,OBSERWUJ'', a nawet wyświetlenie.
Dla mnie: osoby, która dzień w dzień myśli co dla Was napisać, jest to naprawdę ważne.
Tak więc jeszcze się z Wami nie żegnam, gdyż robię dla Was jeszcze jeden post muzyczny. Więc jeszcze nie zamykajcie bloga, tylko chwikę poczekajcie :)


Daria <3

2 komentarze:

  1. Dalszych sukcesów w Nowym Roku i wytrwałości w prowadzeniu bloga. Nie zawsze jest to łatwe :)

    Pozdrawiam
    http://kobietanaemigracji.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, że nie zawsze będzie kolorowo, jednak trzeba myśleć pozytywnie. ;)
    Tobie również życzę sukcesów w blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń