czwartek, 10 grudnia 2015

Niezbędniki na jesień i zimę ♥

No hej.
Za 12 dni kończymy jesień, a zaczynamy zimę. Są to sezony, które są dla mnie fajne tylko pod względem siedzenia w domu pod kocem i z dobrą książką. :) A wy? Pokażę Wam moje niezbędniki na jesień i zimę, bez których nie przeżyje tych pór roku. Zapraszam :)

Dobry napój ♥




Ta oto herbata z Biedronki ,,Assuan'' jest moim ulubieńcem od zawsze. Piję też inne herbaty, ale ta + o smaku cytryny zawsze znajduje się u mnie w domu :) Robię ją sobie do nauki, do czytania, do oglądania Youtube, a także do pisania postów. :)


Dobra książka 

Zaczęłam czytać ją z 1h przed pisaniem tutaj ♥. Przeczytałam pierwsze trzy rozdziały i jestem zachwycona. Później biorę się za jeszcze jedną, fajną książkę, a jaką? To się dowiecie niebawem :)
Książkę czytam pierwszy raz, a filmu w ogóle nie oglądałam, więc wszystko jest na świeżo :)
Na takie ponure dni szukam dobrej książki/dobrych książek. Może kiedyś zrobię jakieś recenzje :)

Muzyka


Piosenki!
Coś bez czego nie mogę wyobrazić sobie ani ponurych, ani słonecznych dni. Muzyka to coś, co musi u mnie być :)Słucham jej na YouTube, na telefonie. Zrobię post o ulubieńcach muzycznych Listopada i najprawdopodobniej grudnia. ♥♥ Jeśli chodzi o mój styl muzyki, to słucham wszystkiego, co wpadnie mi w ucho, ale też moich idoli.

Czytanie blogów ♥



Czytam posty innych blogerek, a najbardziej Sare Ssarusska . Uwielbiam jej OOTD, Tematyczne posty jak i też posty typu lifestyle :) Szukam też innych blogów, jednak nie mam jeszcze żadnego ulubieńca. Jak znajdę, to Wam powiem <3

Kosmetyki do nawilżania ♥



Mój ulubieniec na każdą porę roku, jak i też na zimę <3
Uwielbiam ją pod względem zapachu, koloru jak i też nawilżania. Kupiłam ją za ok. 3 w Rossmanie na przecenach 


I to chyba tyle ♥
Mam nadzieję, że Wam się spodobał post.

Papa
Daria

2 komentarze:

  1. Masz świetnego bloga, bardzo spodobały mi się Twoje zdjęcia i sposób w jaki piszesz, na pewno będę często tutaj zaglądać! :D A na Black &Blue czeka na Was nowy post a w nim 5 rzeczy, które warto zrobić w grudniu. Zapraszam!
    Black&Blue - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Z miłą chęcią przeczytam twój post :)

      Usuń