sobota, 5 grudnia 2015

My Christmas Wishlist

Cześć.
Pokażę Wam dzisiaj, co znajduje się na mojej tegorocznej świątecznej liście prezentów.
Myślę, że niektóre rzeczy będziecie znać, jednak myślę, że nie nic nie zaszkodzi jak pokażę je jeszcze raz :)

Tangle teezer
Jedna z najpopularniejszych szczotek na świecie. Niestety należy do drogich, co mnie trochę powstrzymuje do jej zakupu. Jednak z czasem mam wielką nadzieję, że ją kupię, bo jestem bardzo ciekawa jej działania na włosach. :)

Batiste
Coś co również popularne jest wśród dziewczyn na Youtube. Suchy szampon z Batiste.
W Rossmannie można to zakupić za ponad 20 zł. Czekam na jakiekolwiek obniżki na produkty do włosów, aby w końcu go kupić i przetestować :)

Instax
Ahh ten aparacik....
Marzy mi się od roku. Podoba mi się w nim to, że zdjęcia, które zrobimy od razu nam się ,,drukują,, z aparatu. Wiele dziewczyn na Youtube bardzo serdecznie go poleca :)


świeczki Yankee candle
Świeczki, o których mówiłam w zeszłym roku, również w poście Wishlist .
Chciałabym sobie zakupić chociaż jedną i zobaczyć, jak one pachną naprawdę ;)

Zegarek z Daniel'a Wellington'a
O tym zegarku dowiedziałam się najpierw od vlogerki Sary (ssarusska), a później od Angeliki (littlemooonster96). One bardzo je polecały. Również są drogie, jednak podobno bardzo wytrzymałe i eleganckie :)




Okej, to na tyle z mojej listy.
Papa
Daria

10 komentarzy:

  1. Też marzę o tym aparacie :* *-*
    Super wishlist :* U mnie również jest taki post :*
    Zapraszam ;)
    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto o nim nie marzy :)
      Już odwiedziłam twojego bloga i skomentowałam

      Usuń
  2. Mam szczotkę, jest bardzo fajna nie ciągnie, fajnie wyczesuje. Ten suchy szampon też kilka razy miałam ale uważam że lepszy jest z sayossa. Nie zostawia śladów na włosach. A o Yankee candle możesz przeczytać post u mnie :) napisałam o swoich pierwszych wrażeniach , zatem Zapraszam ! http://160wkapeluszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za opinie :)
      Z miłą chęcią wejdę do Ciebie i przeczytam post o świeczkach Yankee candle :)


      Usuń
  3. Tangleteezer <3 odkąd go mam nie wyobrażam sobie życia bez tej.szczotki :) polecam!

    Zapraszam do mnie zpamietnikablondynki.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że dużo osób mówi o tej szczotce wiele dobrego :)

      Usuń
  4. Ja mam dwie pierwsze rzeczy które pokazałaś , ale suchy szampon w rosmanie w echo kosztuje 15zł nie licząc 1 grosza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie.
      Mam nadzieję, że obie te rzeczy dobrze się sprawdzają :)

      Usuń