wtorek, 29 grudnia 2015

Moje postanowienia 2015 rok - Jakie się spełniły ?

No hej.
Dzisiaj mam dla Was post, w którym powiem, jakie były moje postanowienia na 2015.  Jakie się spełniły, które w połowie, a które w ogóle. Więc Zapraszam dalej ;) :)

Wypiszę Wam wszystkie postanowienia, żeby wszystko było jasne ;)

1. Mieć czerwony pasek na świadectwie.
2. Mieć 4 z matematyki. 
3. Zacząć nagrywać filmiki na YouTube
4. Mieć tablet *
5. Mieć telefon *
6. Mieć lepsze oceny w szkole i mieć dobrą średnią na koniec roku *
7. Zobaczyć na żywo Youtubera/vlogera*
8. Pojechać na koncert idola
9. Mieć grzywkę na boku *
10. Dostać album swojego idola lub ulubionego piosenkarza/ piosenkarki *
11. Mieć więcej niż 5 obserwatorów na blogu *
12. Mieć co najmniej 3 komentarze na blogu *


Przy postanowieniu, które się spełniło postawiłam gwiazdkę ;)
Jak widzicie troszkę tych postanowień sobie dałam ;). Jednak zależało mi na tym, żeby te postanowienia nie były jakieś super łatwe, ale też z Księżyca wzięte ;)
Z dwunastu postanowień spełniło się 8. I bardzo się z tego powodu cieszę ;)
Może dla niektórych z Was te postanowienia może wydają się takie dziwaczne, jednakże dlanie były one ważne. Parę z tych postanowień jest związanych z blogiem, jak zresztą możecie zobaczyć. Nie stawiałam sobie dużych postanowień związanych z blogiem, gdyż nie chciałam się zawieść i niepotrzebnie stawiać sobie tak wysoko poprzeczkę. Tak więc ma poczatlu ialo być co najmniej 3 komentarze i co najmniej 5 obserwatorów ;)

Ta liczba się w zaskakującym tempie zmieniła. Na początku roku miałam 3 obserwatorów i 5 komentarzy ( o ile się nie mylę). ;) 
Ale o tym post najprawdopodobniej jutro ;)

Jeśli spytacie się jaką Vlogerkę spotkałam to jest to Littlemooonster96 , czyli Angelika Mucha ;). Nie wystawię tu jej zdjęcia, gdyż nie mam od niej zgody ;)


Dużo Wam nie będę dzisiaj mówiła, gdyż w Sylwester będę robiła podsumowanie tego roku , wiec reszty się powiecie za parę dni ;)


Dziękuje za przeczytanie tego posta;)
Papa
Daria ;)

4 komentarze:

  1. Fajnie, że większość Twoich postanowień się spełniło :D

    Jakbyś miała ochotę to wpadnij na mojego bloga :)
    http://emolia-flesh.blogspot.com/2015/12/najlepsza-piatka-w-2015.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z miłą chęcią wpadnę do Ciebie :)

      Usuń
  2. super, że tyle postanowień się spełniło :)
    pozdrawiam :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń