środa, 9 grudnia 2015

Mój dzień - Godzina po godzinie

No hej.
Każdy z nas rozpoczyna i kończy dzień na swój sposób. Tworzymy w jakiś sposób rutynę. Niektórzy twierdzą, że jak popadniemy w rutynę to nie dobrze, bo życie staje się nieciekawe. Jednak pod względem zajęć w ciągu dnia to tak bywa, że niestety ale one dzieją się w dzień w dzień identycznie.
Chcę Wam dzisiaj zaprezentować, jak wygląda mój dzień w tygodniu szkolnym. Co robię itd.
Więc zapraszam :)

6:20-7:30


Czas na pobudkę. Godzina 6:20 i muszę niestety wstać z cieplutkiego łóżeczka. Czas się ubrać i zrobić sobie śniadanko i oczywiście herbatkę. Ja bez śniadania nie ruszę się nigdzie, gdyż jestem dość zabieganą osobą i w ciągu dnia, gdy nie zjem tego śniadania nie mogę się skupić na niczym. Wiadomo jest jeszcze II śniadanie,ale to nie to samo. Później po śniadaniu idę do łazienki i wykonuję typowe czynności : myję twarz, myję zęby. Następnie ubieram się, robię II śniadanie i do szkoły! :)

8:00-14:00

Tak mniej więcej siedzę w szkole. Czasami idę na 9, tak jest w poniedziałki i czwartki. Na przerwach jem kanapki, piję przygotowane przez siebie picie, gadam z koleżankami itd. No i później wracam do domu

15:00-17:00

Mniej więcej o 15 jem obiad, później robię lekcje. Lekcje zajmują mi ok. 1h , ale to zależy od lekcji jakie mam i czy mam jakieś testy następnego dnia. Wiadomo, że w trakcie odrabiania lekcji powtarzamy sobie materiał, ale wiecie o co chodzi. Testy,prace klasowe,kartkówki...

17:30-18:00

Mam 30 min wolnego, w tym czasie pakuję rzeczy do szkoły (książki,zeszyty). Coś tam obejrzę na Youtube, Czasami te 20 min leżę na łóżku nic po prostu nie robiąc. Jak ja kocham takie chwile... :)

19:00-22:00

Tutaj jest czas dla mnie :)
Youtube, jakieś małe rzeczy do szkoły, no i blog! :)
W tym właśnie momencie dnia dla Was piszę. Teraz mam jeszcze prezentację do wykonania, więc muszę szukać materiału.



Tak więc wygląda mój dzień :) Może szczegółowo nie opisałam tego wszystkiego, ale każdego dnia wkradają się małe rzeczy, np. zrobienie mamie akupów itd.
Dziękuje za przeczytanie posta.
Papa

Daria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz