środa, 16 grudnia 2015

Mnóstwo pracy przez świąteczną przerwą :(

Hej:)


Jest godzina 20:22, a ja dopiero teraz skończyłam swoje prezentacje o świętach Bożego Narodzenia. Jedna jest po polsku, a druga po angielsku. Samo przepisanie tego było nawet okej, ale szukanie... To była mała udręka, gdyż na każdej stronie pisały ciekawe notatki i zdjęcia. Nazbierałam to wszystko i musiałam powybierać: co? gdzie? jak? . No i jakoś się udało. Prezentacje mam na jutro, a jutro będzie dużo się działo.
Coś, co chciałabym mieć, ale w formie T-shirt
Tak jak wspomniałam, jutro mam bardzo pracowity dzień, gdyż mam zanieść tą prezentację, oraz próby na 3 godzinach lekcyjnych, tym razem na dużej sali gimnastycznej z rekwizytami i mikrofonami. Więc muszę jeszcze douczyć się kiedy wchodzę i co robię w tym przedstawieniu. Jakby ktoś nie wiedział, to przedstawienie to Jasełka. Jeszcze mam test diagnostyczny z matematyki . Będzie to materiał z całego materiału, który teraz przerobiliśmy.
Dzisiaj byłam na lodowisku w Łodzi w Hali MOSiR. Przyznam się Wam szczerze, że pierwszy raz byłam na lodowisku i jeździłam na łyżwach. Muszę Wam jednak powiedzieć, że było fajnie. Na początku się bałam, bo był gładki lód, a na takim się strasznie ślizgałam. Jednak po 3 kółkach, które przejechałam, jeździłam dalej od barierki. Jazda na łyżwach jest trochę podobna do łyżwo-rolek. Jednak wiadomo, że na lodzie bardziej się ślizgamy :)



Okej, to na tyle.
W weekend (bo wtedy będę miała więcej czasu) zrobię Q&A. Mam już na stronce 20 pytań. Więc do godziny 17 w piątek macie czas na zadawanie pytań. Stronkę na Facebook'u macie po prawej stronie bloga . Więc zapraszam.

Pa Pa

Daria <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz