czwartek, 3 grudnia 2015

DECEMBER

Hej.
Sorry,że tak długo nie pisalamm ale mam w naprawie komputer, a z telefonu trudno sie pisze. Tak więc przepraszam za wszelkie błędy i literówki no i za brak zdjęć.

.......

Tak więc mamy grudzień. Jeden z najbardziej wyczekiwanych miesięcy, gdyż jak zapewne wiecie, wpadamy w świąteczny wir przygotowań.
Każdy z Was za pewne otrzymał pytanie od mamy lub taty ,, Co chciałabyś dostać na święta? ". Na pewno nikt nie chce obciążać rodziców kosmicznymi kosztami, jednak zaraz po dniu naszych urodzin jest to okazja na otrzymanie prezentu, o którym marzymy.
Ja takie pytanie otrzymałam. Nie mam jeszczee do końca pomysłu co chcę dostać, ale czasami tak bywa, że nagle nas olśniewa ,, O już wiem co chcę dostać"

.......
No i oprócz świąt jest jeszcze Sylwester - ostatni dzień roku. Każdy obchodzi ten dzień inaczej. Ja raczej spędzam je w domu z mamą i rodzeństwem sluchajac muzyki i oglądając relacje zz Sylwestrowej nocy w innych miastach ;)

.....
Co do bloga, wiadomo że będę pisać o moich świętach itd, a o Sylwestrze to postaram się na 100%. Napiszę Wam postanowienia jakie udało mi sie zrealizować w tym roku, a tak że jakie mam na 2016 rok i jakie zmiany czekają na blogu itd.

To na tyle.
Daria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz