piątek, 11 grudnia 2015

Chora :(


No hej.
Z mojej stronce na FB  wiecie, że jestem chora.
W sumie jest lepiej niż wczoraj, bo aż tak bardzo głowa mnie nie boli, ale nadal pobolewa z nasiloną siłą, Jednak nie czuję się w pełni sił, żeby iść do szkoły. Muszę się przez te 3 dni wykurować, po przyszły tydzień jest dla mnie ważny, gdyż biorę udział w przedstawieniu w szkole i gram główną rolę. W tym tygodniu będę miała próby na sali ze wszystkimi rekwizytami itd. Więc muszę wyzdrowieć!! :)
Nie wiem, jak wy, ale ja nie mogę uwierzyć, że za 20 dni kończy się grudzień i rok 2015. Pamiętam, jak na początku tego roku robiłam sobie postanowienia noworoczne, a tu już koniec...
Mam wielką nadzieję, że 2016 rok będzie równie fajny i ciekawy jak 2015 :)
Na pewno zrobię podsumowanie roku 2015 na blogu, ale to za niedługo :)



Daria <3




2 komentarze:

  1. zdrowiej szybko bo swieta ida
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie dlatego muszę wyzdrowieć :)

      Usuń