poniedziałek, 14 grudnia 2015

Bloggerka prawdę ci powie :) - Stworzyłam Tag !

No hej.
Dzisiaj post,  którym będziecie mogły/mogli podzielić się na blogu. Jest to TAG ,,Blogerka prawdę ci powie''. Ten Tag wymyślony jest przeze mnie. :) Więc zapraszam do czytania

1. Czemu założyłaś bloga? 

Moja historia blogowania pojawi się niedługo na blogu w postaci osobnego postu. Natomiast czemu?
Myślę, że szukałam jakieś formy wypowiedzi, dzielenia się z ludźmi tym co zobaczę, usłyszę. Moja sterta zeszytów, która leży w moim biurku to w większości zeszyty z moimi pomysłami na to wszystko co dla Was piszę itd.

2. Jak zareagowałaś na pierwszy komentarz na blogu, a jak na nie reagujesz teraz?

Kiedy ktoś napisał mi pierwszy komentarz myślałam: ,,Jejku, to naprawdę ktoś czyta to wszystko co piszę! :)'' . Dzisiaj jest tak samo. Cieszę się z każdego waszego komentarza. :)

3. Ile prowadzisz swojego bloga?

Tego bloga prowadzę 2 lata. Trudno mi uwierzyć, że aż tyle czasu piszę tutaj :)
Organizuję każdy post, szukam tematów itd. Blog to od 6 lat moja pasja, z którą jak na razie nie mam zamiaru się rozstać :)

4. Kiedy napisałaś swój pierwszy post?

Ogólnie pierwszy post pojawił się 3 listopada 2013. Rok później wystąpiła nie miła sytuacja i niestety wszystkie 90 postów usunięto :( Więc pierwszy post, którego możecie przeczytać jest z dnia 3 listopada 2014 :)

5. Czym dla ciebie jest blogowanie?

Blogowanie to rodzaj wyrażania samego siebie. Możemy pisać o wszystkim i o niczym np. o swoim dniu, o ulubionej rzeczy :) Wszystko zależy jaką tematykę bloga sobie wybierzemy zaczynając od lifestyle po moda, podróże itd. Każdy na pewno znajdzie coś dla siebie. :)

6. Czy chciałabyś z czasem zacząć prowadzić kanał na Youtube, równocześnie prowadząc bloga?

Myślę, że tak. Jednak trzeba sobie wyrobić pewną systematykę jeśli chodzi o prowadzenie własnego kanału. Trzeba mieć w miarę dobry sprzęt do nagrywania w dobrej jakości. Więc może z czasem skuszę się na taki pomysł ( choć miałam w planach nagrywanie w tym roku). Ale nie teraz. :)

7. O czym piszesz?

Piszę lifestyl'owo :) Piszę o wszystkim co lubię, czego nie lubię itd. Mówię o muzyce, moich planach na jutro, Staram się pisać różnorodnie, aby każdy znalazł coś dla siebie. Nie chciałabym, żeby posty były tylko dla dziewczyn, gdyż wiem, że czasami przez mojego bloga czytają nieliczni chłopacy, więc muszę dzielić po równo  :)

8. Ile masz obserwatorów na blogu?

Na chwilę obecną 12. Nie jest to ani dużo, ani mało,. Starajcie nie porównywać Bloga to Youtube. Gdyż blog ma inną statystykę niż Youtube. :)

9. Ile masz komentarzy na blogu?

 Mam 26 komentarzy. Ogółem 52, ale musiałam to podzielić przez 2, gdyż w te ogółem liczą się też moje odpowiedzi. :)
Fajnie, że już tyle się uzbieralo w ciągu roku, a zwłaszcza od 3 listopada :)




To na tyle ;)
Zapraszam każdą blogerkę do napisania tego Tagu:)
Nominuję każdą blogerkę, ktora tutaj wejdzie :)

Dajcie mi znać jeśli napiszecie :)

Daria :D


6 komentarzy:

  1. Ja na pewno napiszę !! Mogę napisać z tymi samymi pytaniami? Odpowiedz mi pod spodem lub na Facebooku.Marysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytania musisz wziac takie jakie masz w poscie

      Usuń
  2. Cenie takie blogerki jak ty za szczerość
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne odpowiedzi, jak nie będę miała pomysłu na post, to odpowiem na Twoje pytania;)
    zapraszam do siebie: www.fflare.blogspot.com OBSERWUJE <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za opinie. Jeśli zrobisz ten TAG to podeślij link, z miłą chęcią zobaczę twoje odpowiedzi :) <3


      Daria :)

      Usuń