poniedziałek, 16 listopada 2015

TAG: Szkolny czas

No hej.
Mam dla Was Tag: Szkolny czas. W sumie powinnam zrobić ten post trochę wcześniej, ale lepiej późno niż wcale :) Odpowiem tutaj na parę pytań dotyczących szkoły, w moim przypadku gimnazjum.
Zapraszam :)

1. O której wstajesz do szkoły?

Jak idę na godzinę 8:00, to wstaję o 6-6:30. Jak idę na 9:00 to też tak wstaję. Nie wiem dlaczego. Mój organizm przyzwyczaił się do tak wczesnego wstawania. :)

2. Ulubiony  nauczyciel?

Pani od chemii i od j.polskiego. Te panie są bardzo miłe, da się pogadać i bardzo dobrze prowadzą lekcje. Dużo się z nich zapamiętuje :)

3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?

Myślę, że z j.angielskiego i j.polskiego.

4. Czy masz w klasie grupkę bliskich ci osób, czy raczej zadajesz się z każdym?

Na ogół koleguję się z każdym. Jednak mam taką grupkę znajomych, z którymi spędzam czas itd.

5.Plecak, torba czy tornister?

Zdecydowanie plecak!
Jak są dni, gdzie mamy np 2-3 lekcje to biorę mały plecaczek, a czasami małą torebkę.

6. Czy malujesz się do szkoły?

Nie.

7. Do szkoły spodnie, spódniczka czy sukienka?

Zależy.
Spódniczki na ogół nie ubieram. Zdarza się czasami, ale na co dzień noszę spodnie.

8.Czy nosisz dodatki do szkoły ( bransoletki,wisiorki itd.) do szkoły?

Tak. Na co dzień noszę zegarek i bransoletkę.

9. Czy w zeszłym roku miałaś czerwony pasek?

Nie,niestety. :( Ale byłam zadowolona, bo miałam średnią 4.09

10. Czy jesz w szkole drugie śniadanie?

Tak.

11.Przedmiot, z którego uważasz, że jesteś słaba?

Matematyka, fizyka

12.Do szkoły chodzisz pieszo, czy jeździsz autobusem,tramwajem itd.?

Chodzę na pieszo.

13.Zmieniasz buty w szkole?

Tak, niestety muszę :(

14.Czy lubisz ćwiczyć na lekcjach w-f?

Nie bardzo

15.Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?

W tym roku tak, bo kończyłam podstawówkę i rozstałam się z niektórymi z klasy. :(


Mam nadzieję, że Tag wam się spodobał.Piszcie w komentarzach jakie chcecie posty zobaczyć tutaj na blogu.

Papa
Aria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz