sobota, 7 listopada 2015

Czas wolny

No hej.
W końcu jest troche wolnego od tej szkoły. Mam od wczoraj do środy wolne. Więc całe 5 dni, żeby do Was pisać itd. :)
Nie wiem jak wy, ale ja nie mogę się doczekać świąt Bożego Narodzenia :)
Chociaż u mnie w mieście w niektórych sklepach już są ozdoby świąteczne i nawet puszczają świąteczną muzyczke. :) Szykuję dla Was małe co nie co, ale o tym dowiecie się niedługo :)  Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni, jednak musicie na to poczekać...
Mam wielką nadzieję, że tę kilkudniową przerwę wykorzystam jak najlepiej, oprócz nauki, której oczywiście nauczyciele nam nie odpuścili. No niestety...
Napiszę dla Was parę postów, z czego postaram się zrobić jeden taki trochę bardziej tematyczny :) :)
Trochę tego zaplanowałam. Trzymam kciuki za to, żeby wszystko zrealizować w ciągu tych kilku dni. 



Daria
<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz