wtorek, 3 listopada 2015

2 Lata bloga !

Krótki wstęp to pięknej historii :)

Nadszedł oczekiwany przeze mnie dzień.
3 listopada 2013 rok godzina 16 powstaje blog pod nazwą Me-kwiatoners.
Tytuł wymyślony przypadkowo... Everything Goes Better.
Autorka tego bloga ma 12 lat.
Na początku blog miał być dziennikiem, w którym opisywany był jakiś ciekawy dzień.
Z biegiem czasu posty zaczęły przybierać inną formę. Z dziennikowych postów zrobiły się recenzje, moi ulubieńcy.
Gdy minął rok, ktoś sprawił psikusa i cała zawartość bloga została usunięta. Jednak autorka szybko naprawiła szkody. I przenosimy się do teraźniejszości...



No Hej!

Dzisiaj jestem tak szczęśliwa, że aż nie wiem co robić.
Dokładnie 2 lata temu o tej porze tworzony był blog i pierwszy post.
Trudno uwierzyć, że aż tyle czasu prowadzę tego bloga. Zdawałoby się, że to może 3-4 miesiące, a tu 2 lata.
24 miesiące tworzenia, pisania.
Efekt?
Dzisiaj w drugą rocznice bloga mam:
- 11 obserwatorów
- 17 komentarzy.
Może to nie dużo, jednak dla mnie to wiele.
Przez te parę miesięcy zastanawiałam się co będzie w piątą rocznicę bloga. O ile do niej dobrniemy :)
Myślę, że to nam się uda. Może wtedy zrobię jakieś rozdanie. Zobaczymy.
To na tyle dzisiaj.

Dziękuje Wam za te 2 lata.
PAPA
Aria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz