czwartek, 29 października 2015

Moje fobie


Każdy z nas czegoś się boi.
Jedni pająków, drudzy robali.Ja boję się wielu rzeczy, mimo tego, że mam 13 (prawie 14) lat.
Dzisiaj opowiem o każdej, przerażających rzeczach, które przyprawiają mnie o dreszcze
Zapraszam

1.Lęk wysokości (akrofobia)

Panicznie boję się wysokości. Nawet jak wejdę na biurko, które jest z 50 cm nad ziemią już się boję.
Może to głupie, ale taka jest prawda. Myślę, że nigdy nie pokonam tego lęku. Chociaż byłam w parku linowym i przeszłam najniższą trasę. Jednak po wejściu na kolejne przeszkody chciałam wrócić. Jednak stwierdziłam ,,Muszę to przejść''. I przeszłam. Postanowiłam, że już nigdy nie pójdę do Parku Linowego :)

2. Lęk przed pająkami (arachnofobia)

O mój Boże...
Pająki...
To najobrzydliwsze stworzenia na świecie. Są ohydne. Zaczynając od maluteńkich, bo te duże. 
Kiedyś na ścianie w moim pokoju pojawił się pająk, taki co jest w kątach za szafą itd. Wybiegłam z pokoju z piskiem, a pająka załatwiła mama :)
Nie cierpię tych stworzonek.

3. Strach przed wężami (ofidiofobia)

Kolejne paskudztwa...
Przerażają mnie w wężach te kły. One są takie dziwne.
Dalej nie piszę, bo aż ciarki przechodzą na słowo ,,węże''

4. Strach przed widokiem krwi (Hematofobia)


Tutaj przeraża mnie widok krwi i jej zapach. Zaraz robi mi się słabo, robię się blada.
Krwi boję się w przypadku dużej jej ilości.

5. Lęk na widok igły (Aichmofobia)

Gdy nadchodzi czas szczepień, dla mnie jest czasem koszmarnym. Ta igła...
Przeraża mnie to.

Okej, to na tyle

Trochę się o mnie dowiedzieliście :)
Napiszcie w komentarzach, czego wy się boicie. :)

Papa
Aria

2 komentarze: