środa, 21 października 2015

Moje cytaty - Co dla mnie znaczą?


Każdy z nas ma zdanie motywujące.
Ja jestem takim typem osoby, który bardzo przywiązuje się do bliskich mi rzeczy. Dotyczy to również cytatów.
Każdy z nas ma parę takich cytatów, może kilkadziesiąt. Ja mam wiele ulubionych cytatów, ale parę z nich są dla mnie bardzo wyjątkowe.
Dzisiaj przedstawię Wam moje ulubione zdania i krótko wytłumaczę co dla mnie znaczą. :)



,,Never give in to defeat the fear''

Bardzo ważne dla mnie słowa.
To one sprawiły, że zaczęłam pisać tego bloga :) Na początku był rodzajem dziennika i miejscem dzielenia się wszystkim co usłyszałam. Do teraz tak jest. Tylko bardziej zastanawiam się nad tematem i rodzajem posta pisanego przeze mnie. Tego bloga zaczęłam pisać 3 listopada 2013 roku. Czemu nie ma wpisów z tamtego okresu czasu? Wytłumaczyłam     . Przetłumaczenie tego zdania to: ,,Nigdy się nie poddawaj, pokonaj strach''.

,,TODO ES POSSIBLE''

Cytat z piosenki Lodo Comello pt.; Universo. Oznacza ,,Wszystko jest możliwe''. Zdanie również związane z początkami tego bloga. Każde marzenie jest możliwe, bez względu na to co mówią inni. Ty lubisz pisać bloga, ale komuś to nie pasuje. Nie patrz na to! Każdy ma prawo do swoich zainteresowań, bez względu na wszystko.
,,Odwaga to panowanie nad strachem, a nie brak strachu''

Cytat związany bardziej z moim życiem prywatnym :)
Każdy z nas czegoś się boi. Przezwyciężamy nasze lęki, ale one po czasie wracają. A odwaga to tylko cecha na jakiś czas, które przyczepia się do nas.


Ok, to na tyle
Papa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz