niedziela, 11 października 2015

GIMNAZJUM :)

No hej

W końcu jestem :)
Temat mojego posta to ,,GIMNAZJUM''
Opowiem Wam trochę o pierwszym miesiącu szkoły i o mojej klasie Ia.

Zapraszam.


Więc pierwsze dwa tygodnie szkoły był oczywiście bardzo organizacyjne. Nauczyciele przedstawiali nam PSO, czyli Przedmiotowy System Oceniania. W III tygodniu zaczęliśmy już trochę ostro pracować.Wypracowania,prace klasowe, prace domowe itd. zakolegowałam się z osobami z klasy, chociaż 10 osób przyszło z mojej szkoły, więc poznawać się aż tak bardzo nie musieliśmy.
W czwartek byłam ze swoją klasą w Łodzi, a dokładnie w Manufakturze w kinie Cinema City na filmie pt.;,,Klub Włóczykijów''.Póżniej poszliśmy do KFC, a na samym końcu poszliśmy na kręgle.
 Bardzo fajnie było.
Dam Wam tutaj małą playlistę z tamtego dnia :)




Okej, to na tyle

Wiem, ze dużo nie popisałam, ale no tak poprostu wyszło.

PAPA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz