sobota, 24 października 2015

A busy week for me :(

No hej. :)

W końcu zakończyłam długi i ciężki tydzień.
Muszę wam powiedzieć, że gdybyście zajrzeli teraz do mojego kalendarza i spojrzeli na ten tydzień, wyleciałoby mnóstwo kartek itd. Ciągle coś było do zrobienia. Jak nie prace domowe, to kartkówki albo sprawdziany. Jakieś poprawki,zaliczenia... Dużo by opowiadać. :)

Wiadome jest to, że to dopiero początek tego wszystkiego. Na całe szczęście nadchodzący tydzień zapowiada się spokojnie :)

Teraz przez weekend muszę zrobić prace domowe ( w skrócie p.d) z j.polskiego. Na całe moje szczęście, że tydzień wcześniej napisałam długą pracę domową z fizyki na temat plazmy (jako czwarty stan skupienia)
A oprócz tej nauki, w szkole nie jest źle. Na chwilę obecną....
Jeśli chodzi o bloga mam w planach zrobienie postów bardziej tematycznych, które zaciekawiłyby innych np. Moje sposoby na naukę (AKTUALIZACJA), Moja organizacja czasu itd. Ale o tym będę myśleć później :)
.




Okej, to na tyle dzisiaj.

Aria <3

6 komentarzy:

  1. A ja zachorowałam a czeka mnie dużo pracy, więc czekam na weekend :-( Pozdrawiam!

    Blog z sesjami fotograficznymi i nie tylko :-)  
    http://sylw-photos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dasz radę wszystko nadrobić :)
      Z miłą chęcią wejdę na Twojego bloga :)

      Usuń
  2. Mnie dość długo nie było w szkole z powodów zdrowotnych i teraz muszę dużo nadrabiać:/
    Zdjęcia są super!
    Zapraszam do mnie:)
    marta-zurawska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Z miłą chęcią odwiedzę twojego bloga :)

      Usuń
  3. Ją tam choruje na gardło a i tak cjodze do SQL
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze :) Nie będziesz mieć dużo do nadrabiania :)

      Usuń