czwartek, 3 września 2015

TAG: 20 pytań o mnie :)



 No hej.
Dzisiaj mam dla was TAG: 20 pytań o mnie. Będzie tutaj 20 dosyć podstawowych pytań dotyczących mnie i w ogóle. Więc jeśli ktoś mnie nie zna lub zagląda tutaj pierwszy raz, to co nieco się dowie :)
Zapraszam <3

1. Jak masz na imię?
- Mam na imię Daria
2.Ulubiony kolor?
- Uwielbiam kolory pastelowe, lubie też srebrny i niebieski
3.Masz jakieś zwierzę?
-Tak, mam sunie Tole.
4.Masz chłopaka?
-Nie
5.Ulubiony przedmiot w szkole?
- Jak byłam w podstawówce (a byłam 2 miesiące temu) to lubiłam j.angielski i j.polski. I to chyba tak zostanie przez następne 7 lat nauki. Nie wiem jak będzie w gimnazjum, bo dojdą mi nowe przedmioty, więc...
6.Kim chcesz zostać w przyszłości?
- Prowadzącą show w TV,pisarką, tancerką lub tłumaczką j.angielskiego
7.Masz rodzeństwo?
-Tak mam.
8. Gdzie byś chciała wyjechać na kilka lat?
-Do USA, albo do Włoch
9.Masz GG,Skype,Facebooka?
Mam wszystkie trzy. :)
10.Masz najlepszą przyjaciółkę?
Tak :)
11.Jak się ubierasz w zimę, a jak w lato?
- W zimę częściej noszę bluzki z długim rękawem itd, A w lato przeważają T-shirty,Szorty itd.
12. Ulubiona marka kosmetyków?
-Ziaja, Maybelline
13.Rzecz, bez której się nie obędziesz?
- Branzoletka
14.Ulubiony piosenkarz/arka?
-Lubię mnóstwo osób.
15.Ulubiony aktor/aktorka?
-Nie mam
16. Ulubiona książka?
-Nie mam ulubionej :)
17.Ulubiona marka sklepu z ubraniami
-H&M,
18.Ulubiona marka butów
-Converse,Vansy
19.Twoja waga, wzrost i rozmiar buta.
-Nie znam wagi, ale wzrost mam ok 1.40m, a rozmiar buta 36/37
20.Twoje hobby
-Bloggowanie, Taniec, pisanie


Ok, to na tyle.
Mam nadzieję, że sie podobało :)

Papa
Daria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz