niedziela, 5 lipca 2015

POWRACAM !

No hej.
Wiem wiem, bardzo długo mnie tu nie było.
Moja przerwa była spowodowana tym, ze
1) miałam problemy z internetem
2) musialam nazbierac materiałów do pisania dla was postów
3) szkołą.



Jednak teraz juz jestem i będę starała się przez wakacje 1 raz w tygodniu pisać dla was posty.
I mam dla was małą niespodziankę.
Będzie seria Back to school

Planuje też zrobić post z pytaniami od was, które zadacie mi tutaj, albo na Fejsie (link DP fanpage będzie na końcu wpisu) albo na asku w nawiasie pisząc Q&A

Co u mnie się działo?
W kwietniu miałam mnóstwo prób, ponieważ bralam udział w apelu z okazji Konstytucji 3 Maja. Poźniej od końca maja początek czerwca tez był w próbach, z powodu akademii dla klas szóstych
Później było oczywiście zakończenie roku szkolnego. Moja kolezanka Martyna wykonała piekną prezentacje z naszymi wspólnymi zdjęciami. Ile było wspomnień...;)

No i teraz mam wakacje
Żadnych planów nie mam. Może na drugi miesiąc wakacji coś wymysle z mamą

Ok, wiec dzisiaj było krótko i trochę wytlumaczylam wam się z mojej nieobecności.

Tutaj zostawie wam link do mojego Fejsa i aska,.
ASKASK
Fanpage
Papa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz